|
|
|
|---|---|
|
Någon som kan rekommendera en elektrisk antenn? Enligt specen var min 635:a utrustad med elantenn när den var ny, men nu sitter det en fast monterad sak. Och det skulle ju vara kul att bli lite 80-tals mässig igen när våren närmar sig;-) Mvh, Per-Magnus | |
|
Vet inte hur mycket BMW kan plocka fram från hyllorna till en sådan raritet som du har. Delen som sådan finns/fanns iaf som reservdel: Länk Vet inte om du blev något klokare av det dock :) Mvh Patrik ___ B M W |
|
|
Tänkte mig snarare ett alternativ till BMW då det börjar bli så utplockat på hyllorna i tyskland att mycket inte finns längre. Mvh, Per-Magnus |
|
|
Kolla här: Länk Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Mycket "ENDED" på den bilden... Mvh, Per-Magnus |
|
|
Jo, men defacto finns det faktiskt en elantenn som fortfarande säljs hos BMW... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Jag kanske är blind eller har svårt att fatta skissen, men är det inte för lite delar för att få ihop till en bakantenn? | |
|
Jag håller med om att bilden är lite rörig men jag tolkar den som att position 3 (265$) är komplett antenn utan kabel (pos 7). Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.