|
|
|
|---|---|
|
Har precis fått upp ögonen för den underbara 7 serien, och sett att de inte är så våldsamt dyra längre tänker framförallt på årsmodeller 02-03, men undrar lite över hur dyra de är att äga? diselmodellerna ska väl ha en ganska ruskig skatt vad jag förstått men i övrigt? vilken variant ska man satsa på? kör ungefär 2000mil varje år kanske lite mer. hur mycket drar de olika motorerna i verkligheten? Tips och åsikter om bilarna i fråga emotses. Mbh | |
|
Min E65 745 iA ligger på 0,80-0,83 på landsvägskörning. Jag har dock ingen erfarenhet av dieslarna i E65. Jag jämför mycket med Volvo då jag ägt en hel del Volvo, tycker inte reservdelar/reparationer är speciellt dyra. Har ägt 40 bilar nu så har en del att jämföra med. Jag är jättenöjd med min E65, men så har det ju också varit lite av en drömbil under många år, då jag verkligen ÄLSKAR designen :) Jag tycker dock du ska leta efter en bil med mycket utrustning, det får man "mest bil för pengarna" för så att säga. Men det är min personliga åsikt ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.