|
|
|
|---|---|
|
Hej! Varit ute efter en välutrustad 330 cabriolet ett bra tag nu... Kraven är: Fullt m-paket Skinn/läder Navigation Låga mil Gärna hardtop Hittade denna i Tyskland via BMW:s hemsida Länk Är begärt pris rimligt? Vad heter skinnet/lädret som stolarna har? (inte sett detta tidigare men de var riktigt snyggt) Mattias | |
| ser ut som om du har skickat fel länk! | |
|
Nytt försök... Länk |
|
|
Den länken var inte bättre ! Ingen bil är värd mer än vad man själv vill ge och det är olika Ha deT Ps. kolla Blocket och andra sälj sajter så får du en hint vad de kostar i Sverige Tänk bara att det är mer jobb att köpa den i Tyskland |
|
|
mitt länkande går mindre bra... Sista försöket Länk Sök på BMW cab under gebruachtwagen och det är en "sparkling graphite metallic" Om inte länkj*vlen funkar så är klädslen i skinn/läder med två sydda sömmar/ränder som går på sittdynans mittre och främre tredjedel (sportstolar) Samma sömmar går och så upp på ryggstödens mittre och övre tredjedel. Bättre än så går det inte att beskriva Kanske får leva i ovisshet =) |
|
|
2:a länken funkar för mig: Länk |
|
|
Hör av dig om du vill att jag tar en titt på bilen, jag bor i Frankfurt så att ta mig till Heddernheim vore inget problem. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.