|
|
|
|---|---|
Roffa1 |
Är lite smått intresserad av BMW:s performance tillbehör, som tex deras växelspaksknopp inkl damask. Dock så är de Svenska priserna rent av avskräckande höga, vxl-spaksknoppen med damask kostar 1,760:- samt handbromshandtag inkl damask 1,260:- Tittar man på tyska ebay, så kostar prylarna bara hälften där. men frågan är väl om det handlar om original delar. Tycker inte priserna borde skilja så pass mycket. Finns det någon här som köpt Performance tillbehör från ebay.de Såg även att vxl-spaksdamasken ser något annolunda ut baktill på den tyska saiten. Den är avrundad i bakkant? finns det olika vxl-spaks damasker för automat. |
|
Jag är sjukt sugen på ratten, nu när den har kommit UTAN display. Också kollat på ebay, på just ratten verkade det som att priset BMW kör på ratten i Sverige nu inte ligger helt tokigt, borde vara förhandlingsbart till ebay-nivå. Men noterade samma sak med damaskerna som du, och dom måste ju nästan bytas om man byter ratten. Överlag var priserna markant lägre på ebay, speciellt noterade jag fälgpriset där mot svenskt listpris. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
| Finns dessa Performance delar med på bmws egen sida eller i några listor? | |
|
bmw.se Service och produkter > Orginaltillbehör så finner du BMW Performance i kategorirullisten. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
Roffa1 |
www.bmw.se Välj sedan Tjänster Produkt (sök på tillbehör) sitt gärna ned när prislistan kommer upp;-) Vilka rövarpriser..de bör få in minst 300% i ren förtjänst. |
|
Monterat mina nya Performancegrillar idag på min E91a... Blev riktigt najs :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
Roffa1 |
Tyckte du det var lätt att demontera de gamla grillhalvorna, själv hade jag ett jäkla jobb med att komma åt clipsen innanför grillen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.