|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har hittat 4st fälgar på blocket (M3 e90) 8x18 ET34. Är osäker på om de ska passa på min 330ci e46 -01 ? vill gärna att däcken ska passa på med då jag hade 18" innan. Är det samma bredd på dem eller skiljer det? Är riktigt dålig på detta med ET och så vidare.. :) Alex En gång tyskt, alltid tyskt! | |
|
Det är nog mina fälgar du har hittat. De passar bra på din bil. De kommer dock att komma lite längre ut än original. Men det blir nog bara bättre.. Vilken storlek har du på dina däck? 215-235 passar iaf.. |
|
|
Det tror jag, finns inte så många av just dem fälgarna på blocket.. :) men det var ju kanon att jag hittade dej här! Okej, har varit inne och läst ganska mycket nu och fick uppfattningen att dem skulle komma lite längre in, men hade lite svårt att tänka mig så jag tänkte AutoPower borde det finnas någon. Då litar jag på dej och köper dem, ringer imorgon för att bekräfta det för det kan ju vara någon annan. Att fälgarna kommer ut lite längre är bara ett jätte + och har 235 så detta blir kanoners :D Tack för svaret! Alex En gång tyskt, alltid tyskt! |
|
| ironiskt nog hade jag ett par likadana fast et35 på blocket, och det var mig du mailade. prova maila simon76 ist ;P | |
| Det är en liten värld detta... =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.