|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nytt märke för min del så tänkte bara kolla om någon har erfarenhet av de båda varianterna? Är det värt prisskillnaden mellan dem eller är det i stort sett samma sak? Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! | |
|
Har du lite banåkar ambitioner så fundera på ett V3 clubsport. Lite mer pengar men det har du igen om du vill åka fort. Mellan V2 och V3 skiljer väl det endast att det är möjligt att ställa bump och rebound separat på V3 på V2 ställs dom med en justering. Så det är väl upp till din egen exprimenteringslusta! :-). Jag har själv ett Intrax där man ställer bump och rebound med samma skruv där de så att säga följer varandra enligt en förutbestämt kurva. Jag hade gärna haft det separat men i det fallet så skiljde det typ ett helt V3 i pengar för att få den funktionen..... men det kanske blir en uppgradering den dagen dom ska renoveras :-) |
|
| Instämmer med John John, åker själv på V2 just nu, Clubsport är stenhårt för vanlig daily drive. Men ett riktigt bra chassi, Intrax hade min vän på sin E46:a, det var stumt må jag säga. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.