|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har hört talas om sådan modell? Ska visst vara utrustad med GT-front, M-optik, Karbon-inredning och endast tillverkad i 500 ex. Tack på förhand | |
|
Den enda Clubsport paket som finns är ju det som går att få till E46an. Jag har kollat på en 325 E36 Limited Edition i malmö för 4-5 år sedan och den hade full M-Optik, 17" BBS krysseker och samma platta på handfacken som M3 GT har med Limited Edition märket på. Har aldrig sett eller hört om ngn 328 Limited Edition. Finns det bilder på den som man kan se? /Per |
|
|
Jag kommer ihåg snack om CS-edition för något år sedan. Kanske blir det så här: Länk Länk Länk Personligen tycker jag dock att en "äkta" ClubSport skall ha burbåge, Recarostolar med 6-punktsbälten, Brandsläckare, El-switch, Ställbart chassie (inte bara dämpare utan också krängningshämmare och kanske till och med Camber) den skall också vara utan baksäte och inredning. Rent plåttak skall det vara! Bilarna via länken ovan ser ut att ha våldtagits av "stora smaklöshetspaketet" Mvh / Micke R |
|
|
Bilen är till salu hos bilförsäljningen i Påarp. Kommer in i nästa vecka. Länk Johan |
|
|
Micke R: Clubsport paketet finns idag att tillgå för 320,325 sam 330. Ja det är väl ngn Invidual serie dem har gjort i slutet på E36ans kärriär. Be om en utrustninglista så kan du ju se om det är beställt med dessa grejor eller inte. Är det en Limited Edition på 500 ex bör det ju ej så med som extrautrustning. /Per |
|
|
En snabbsökning på mobile.de på BMW och clubsport gav tre träffar, varav två E36; Länk Länk Verkar ha varit en upplaga om 500 st med lite speciell utrustning. ///M3 E30 - The real one... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.