|
|
|
|---|---|
|
Länk LENNE | |
|
Bra att det kommer upp igen. Den svarta M5 -99 i Vellinge borde också bannlysas. Ovan nämnda bilar borde inte kosta mer än 60-70.000 kr med alla defekter. BMW CS #1812 |
|
|
Som jag skrev tidigare så är den dessutom rejält svinkörd. Skulle inte ta i den med tång. Mvh Henrik |
|
|
Det kanske har varit uppe i någon tidigare tråd men bilden i den här annonsen Länk har lånat sina bilder från Länk Ursäkta för den långa länken, finns det något sätt att få fram en direkt länk? |
|
|
Fattar inte hur man kan "låna*" bilder. Har man en så risig bil så man inte kan ta egna? eller saknar man bara en digitalkamera?? Fick själv mina bilder "stulna " på blocket en gång. Jag mailade honom om detta och nån timme senare var annonsen bort. Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 |
|
|
Jahap då var den ute igen verkar som att ägaren inte är nöjd med sitt ex :D Länk |
|
|
Uhm när kommer edit funktion? Iallafall så hamna den i fel tråd men ni känner säkert igen den ;D |
|
|
Prishöjd också. Det fattas ju bara att den svarta 99:an i Vellinge ska komma ut för 152.000 kr ;-) BMW CS #1812 |
|
| Om det e samma bil har milen sjukit... Hade gått 16200 mil när jag kollade på den .. | |
| Och service boken stämplad till 12600 nåt om jag inte mins fel.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.