|
|
|
|---|---|
|
Hurra! Blå himmel, torrt sommarväglag, plusgrader! Jag kunde inte hålla mig längre. Ner med cabben, mössa på och ut ur garaget. Yipee! Hoppas denna glädje snart även sprids norrut härifrån Skåne för det här vill man dela med sig till alla Z-ägare | |
|
Tog själv en repa i Söndags och glädjen sitter i fortfarande. Har tagit 3-4 rundor i vinter när det varit kallt och torrt på vägarna och det är lika skönt nu som på sommaren. |
|
| Tanken har verkligen slagit mig nu med det fina vädret, men det är så jävla mycket is utanför garaget och i den lilla backen upp och ut på vägen så det är bara att glömma än så länge med sommardäcken på... :) Jobbigt att fastna spinnandes 1 meter utanför garageporten... Men snart så. Suget är stort nu. | |
| Oj,Oj redan! Här är det nästan 1meter snö kvar!! Men den som väntar på något............???? | |
|
Orättvist!! Där jag bor är det fortfarande över 1 meter snö och just för tillfället -8 grader.... =( Känns rätt långt bort med första vårturen. Mvh Henrik |
|
|
Jaa de e bara att instämma med soda o bgl:( mycket snö o is kvar! Men jag hoppas att våren o sommaren kommer den 1 april, då ska z:an ut:D //mvh Jonas |
|
| jag är itne alls avundsjuk på er som har varit ute o åkt med z:an . inte alls hehe:P | |
|
Ja att det skulle vara möjligt med sommardäck om knappt fyra veckor känns inte direkt troligt då jag var ut till bilen igår och grävde loss den ur snön. Länk Länk Kul med snö upp ovanför sidorutorna... ///BMW - Was sonst! |
|
| Schysst iglooförvaring :) | |
|
Växjö har checkat in nu oxo. Dock inte nercabbat. Riwa |
|
| 1 april är enligt vad jag planerat den stora dagen! Bara sista snön försvinner och dem sopar bort gruset så blir det nog som planerat! GÖTT! | |
|
Premiären avklarad! Tog en ett varv i Göteborg ikväll. Allt funkade perfekt. Verkar bli torrt väglag även imorgon - då är det dax igen. |
|
| Premiären avklarades i helgen körde en riktigt lång tur fast med taket uppe större delen. Har inskaffat vinterdäck för att köra lagligt trots att det är ruskigt onödigt. Riktigt härligt att få lufta pärlan :) | |
|
Visst är det underbart med en vårvintertur. Sambon och jag körde en repa i Skåne i Lördags på 20 mil i ett underbart solsken i Skåne. Taket nere hela tiden och lugn färd på fina torra slingrande vägar. Helt underbart, tom var det så att solen stramade i kinderna på kvällen. |
|
| Första resan i år blir på onsdag med z3:an, då till besiktningen å hoppas på att den går i genom sen efter det åker den ut på annons=( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.