|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Ah, ingen fara. =) |
|
|
Var det en svart saab MNH576 kör med kontant kort som ej går och spåra... den mannen är riktigt otäck, fick byta både mitt och ungarnas mobilnr, Det började med att han dök upp i häcken, körde om bromsade ner körde om för och sen bromsa ner, tills slut flög fan i mig och trampade pellen i botten körde så mkt som min Bmw325i -06a höll och orkade från tranås ner till eksjö; med han sniffandes i häcken hela tiden, svängde in på sjukhuset för att bli av med stollen, körde sakta hem och då kom messet, Bra drag i din bil va gör du,, Och jag svarade att jag var på vägs hem, då kom det, Var bor du, Jag skickade tillbaks hurså vem är du och vad heter du,, Gissa kom det tillbaks, då blev jag tjurig och svarade inte mer,, Poängen är att när jag kom hem så kom min yngsta grabb ut och sa att han fått konstiga mess på telefonen, Bra drag i bilen!! är du tjurig!!! va gör du osv osv,, Sen messade han flera ggr om dagen i veckor Vägrade säga vem han va eller nått, till slut fick jag tag i fanskapet ut med vägen Tog reg nr Nu vet jag hans hem nr riktiga mobilnr, HANS HISS GÅR INTE HELA VÄGEN UPP, DET LYSER MEN INGEN ÄR HEMMA Ju större motorer desto bättre |
|
| Shit alltså jag skulle seriöst tänka på att flytta och byta namn om den här idoten var efter mig. Och sen när han börjar messa med barnen då har det gåt föööör långt. Bra att du vet vem han är om något skulle hända, Gud förbjude. | |
|
mrmanges: Polisanmälde du honom? Det där låter som en potentiellt farlig knasboll... |
|
|
Stalkern rattar tydligen en svart saab 9-3 och är från Tranås: Länk Länk |
|
| Detta är helt galet. | |
| Eftersom regnumret är out:at nu så kan jag bara bekräfta att det är det samma som följde mig. Man börjar ju undra hur många det är som han varit i kontakt med och som en följd av det: hur ser hans mobilkostnader ut? | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Skruvad lirare! Verkar ju helt klart färdig för inlåsning. Hoppas han åker av vägen under ett av sina SMS trackasserier! Mvh Patrik |
| Tack för tipset falsterbo! | |
|
Det ska inte bheövs det kommer jag aldrig acceptera. Folk ska kunna få ta på mig via t"elefonkatalogen" om så behövs. Jävla as! Och måste försöka samla mig. Vi har nog att göra med en sjuk person här, med bekräftelsebehov och behov att söka kontakt. Personen utför detta mot bilar som denna tycker gör snabt. främst män. Det kan även vara en kvinna som ringer. Av att läsa andra trådar så är det uppenbart att denna person väntar på sina offer, många skriver att de har sett han vid bcdonalds, i bilen bredvid eller sitta framför med lysena på. Han verkar slå på bilen, och sedan registrerade numemr på hitta, då han även hamnar hos bilägares barn, då deras nummer är regga på målsman. Det kan nog inte vara särskilt svårt att stöta på denna man då de händer på samma ställe. |
|
|
Helt sjukt, man har varit med om många knäppisar i trafiken - men den här personen ligger högt upp på "sicko" listan. Nåt som vore roligt är om den här personen försöker samma sak i samband med Elmia mässan, dvs han ser en BMW förföljer den - men inser för sent att han har hamnat i Autopowers BMW karavan på väg hem i från Elmia. Jag har en gång upplevt en liknande men sjysst förföljelse - Det var precis när jag hämtat ut min 335 coupé och var på väg upp till Åre. Klockan är ca 2200 på en onsdag kväll, så jag blir ganska paff när det ringer ett nummer jag ej känner till på min mobil. Mannen som ringer, nästan skriker ut: Den går bra den där bilen.. Och jag svarar vem är du? Jag ligger i jaggan bakom dig (jag håller styvt 200 längs E4an) Jag svarar lugnt att den går faktiskt bra, samtidigt som jag ökar farten lite till. Då säger mannen, jag ville bara säga det - själv är jag på väg till Umeå, men nu ska jag stanna och tanka. Ha det bra. /Andreas. |
|
| Skulle ett gäng på 5 -6 bilar åka fram och tillbaka på denna sträcka vic mcd så skulle man nog se han, sett en tills alu skylt på bilen med nummer så han kan ringa :) | |
|
Konstig historia.. Verkar ju som denna person behöver lite tillsyn av ordningsman för att få vett och etikett. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Kan det häa vara samma snubbe som stått längs E4:a i och kollat på trafiken? Har satt i en SAAB ungefär vid Ödeshög för 8-10 år sedan. Sedan förflyttade han sig till någonstans mellan Norrköping och Nyköping för ca 5 år sedan. Stod på en liten grusväg vid sidan om norrgående filen. Nu har jag inte sett honom på ett tag. |
|
|
Så det här är en människa som är känd sedan tidigare? |
|
|
Ni som blivit kontaktade av dåren varför ringer ni inte polisen och anmäler honom? Och ni vet ju adressen, reg.nr mm. Eller så "ta honom"!! |
|
| Kan ingen bekräfta reg #? | |
|
"Ni som blivit kontaktade av dåren varför ringer ni inte polisen och anmäler honom?" Har inte lusläst tråden men finns det något att anmäla honom för? |
|
|
Han har ju förföljt via SMS till hela familjen! Trakasserier mm Räcker långt. Jag vet.................. |
|
| Var går gränsen för vad som är trakasserier med SMS till en telefon med offentligt nummer? För mig går den i.s.f. när man tydligt sagt ifrån och det fortsätter. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.