|
|
|
|---|---|
|
idag sålde jag ett par helt nya 18" m3 replikor. anledning var att jag ville ha lite bredare och sötrre fälgar (dyrare däck) :( har tittat på 19x8.5/9.5 ET34/37 m3 sen tittar jag lite på 19x8.5/9.5 ET(vetinteän^^) m6 vad ska man köpa? vilket e snyggast? personligen gillar jag m6orna mer, men de passar ju inte en 3 serie lika mkt, dessutom ser dom så "tomma" ut. vad ska man satsa på? m3: Länk Länk Länk Länk Länk m6: Länk Länk Länk Länk Länk dåligt med bilderna på m6an men you got the point, som sagt, till e90, finns bilder på andra e9x, men dom är ju inte så olika :) | |
|
Jag tycker M3 fälgarna är snyggast. Har själv haft M6orna på min E92 och var riktigt nöjd med utseendet iofs. Men M3 fälgarna är steget snyggare. 19x8.5/9.5 ET34/37 har jag en uppsättning till salu om du inte har glömt det! ;) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Håller med. Båda är snygga, men M3 snäppet vassare. Och om vi nu ska flytta hit powerbörsen, så kan jag meddela att jag också har en uppsättning till salu. Fast i 18".. |
|
|
På e90/e91 ska de va m3 fälgar. På e92/e93 ska de va m6 fälgar. |
|
| väntar in lite fler svar ;) men fortfarande lite kluvna tankar. | |
Buspelle |
Båda snygga, men M3-fälgarna passar allra bäst på e9X. |
|
det här vad jag kommit fram till genom att prata med tjejkompisar och mina grabbar. m3: jävligt snygga, passar in på 3-serien perfekt. smälter däremot in bland alla andra fälgar. m6: jävligt snygga, men något "tomma" bland ekrarna, men sticker verkligen ut. båda är ju riktigt snygga, m3an passar bäst, men m6an sticker ut mer och syns. fan, svårt val va? :P |
|
Buspelle |
Finns en fälg som är ännu snyggare; nämligen BMWs Performancefälg 313. Men dom är ju inte billiga. |
|
Buspelle: Finns ju replikor på dom också nu om man av någon anledning gillar den designen. Miro är det som gör dom! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| på e90 passar m3-fälgarna bäst så det blir mitt tips :P | |
Buspelle |
NiKeMaN: Tack. Känner till att det finns replikor av 313-fälgen. Personligen kan jag dock inte tänka mig annat än original. |
|
Buspelle: blir dyrt för mig som 20-åring med orginalfälgar, satsar på replikor som ser identiska ut ist :) men jag förstår hur du tänker |
|
| Vad blev det för fälgar? | |
| beställde m6or | |
| Helt klart rätt val, själv är jag helt såld på fälgar med några ekrar typ 4-6 ekrade fälgar. Ska bli roligt att se hur du får till bilen med LCI strålkastarna och m6:orna. | |
|
Hejsan! Ny på sidan men ser att de är gammalt inlägg men ute efter dessa M3 fälgar i 17-19 tum! Mvh Carl |
|
|
Länk var så god.. |
|
| Någon som vet vart man kan köpa repikor av M3 fälgarna? helst i sverige då. | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.