|
|
|
|---|---|
|
Tjena , som sagt e jag sugen äntligen på att köpa en m3a dock har jag träffat på lite konstigt folk som säljer. Men som sagt e det någon som vet något om denna ? Länk Det e ju riktigt bra pris tycker jag. | |
|
Om allt stämmer med den, så är ju priset riktigt bra. Kolla upp historiken och kör! |
|
|
Finns den ens i sverige? Bilderna är inte därifrån nämligen. Länk |
|
|
Bilderna kommer från Polen: Länk Man ser det på flaggorna i bakgrunden. ------- //Lövet |
|
|
alternativ: Länk |
|
|
XET är min gamla :) Den var riktigt fin när jag ägde den iaf. Jag körde den lungt och fint, och inte ens på blöta vägar. Köpte original diodbaklysen och servade den på Novation vid 10.000 mil. (Inspc II). Bytte även packningen till bakaxeln då. Länk |
|
|
min gamla också.........köpte Du den av Novation höst 2005? /Martin |
|
|
ha ha skön åsikt i första annonsen....FULLUTRUSTAD UTOM SMG /vilken man ändå inte ska ha i en M3! men iofs smaken är som baken.... |
|
| Nej jag köpte den av en kille i Färila. Men det var du som mailade mig för något år sedan eller hur? Jag minns att du sa att du bytte in den på Novation mot en vanlig 3-serie. | |
| Har varit intresserad av den gula men backade ty säljaren som i annonsen heter "Patrik" kallar sig Johan när han svarar på mail. Dessutom får man svar som "Är du intresserad eller" när man frågar om dokumentation osv. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.