|
|
|
|---|---|
|
En av alla de gula som annonseras ut. Ska man utgå ifrån att alla, ALLA är halvkassa? importerade, gula, nästan samma mil på mätaren. Nåt säger mig att de följer ett schema.... Skulle någon här köpa t ex en -94 M3 som gått 18-19000 mil för runt 70 papp? Power is FUN without Control | |
|
Åk och titta på bilarna. Syna dem noga och provkör dem, kolla upp historiken och att de blivit ordentligt servade. Först då vet du om de är nåt att ha... Min har rullat 15000 mil och den känns hur fin och tight som helst, så ja kan inte tänka mig att bilar som gått 18-19000 mil skulle vara slutkörda. Har ägarna skött dem väl så vågar ja påstå att de rullar lika länge till. Men oftast så stämmer det att man får vad man betalar för och då kan det vara värt att lägga till nåra tusen... |
|
| Åk inte å titta på den gula i VARA det är bara skit, åkte 85 mil enkel väg med trailer i hopp om att den var i riktigt bra skick då säljaren hade beskrivit den som i väldigt välbevarat skick, men fick direkt vända om och åka hem igen utan bil, den bilen är helt slut! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.