|
|
|
|---|---|
|
Ska köra tyskstuk på min e61:a och undrar om det räcker at jag kör 40mm sänkning och andra fjädersäten (eller vad det heter) som sänker ytterligare 10mm fram? tot blir det ca 50mm och bak lika mycket eller mindre för att få rätt stuk. den kommer att rulla på 215/35-18 däck o 18x9,5 fälgar runt om :D finns det nån här som har sänkt sin e60 / e61 med 40mm fjädrar eller känner nån så snälla länka bild. vill helst slippa punga ut massor av pengar för att kunna sänka den med ställbar chassie om det räcker med det jag har hemma. | |
|
hej. kör en e61a med 50mm sänkfjädrar fram från H&R. Bak är orginal luftfjädringen sänkt med dator på bmw. Rullar med 20 tummare med 245 fram, och 295 bak. Sitter dock och klurar hur man får in en bild här?? |
|
|
Vill gärna se också! Ja brukar köra med Länk |
|
|
Morbidfinn: Jag hade gärna sett en bild din bil! Letar sänkning till E61 och vill åka lågt! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Letar också efter sänkning så släng upp ett par bilder nu med hjälp av länken du fick ovan av deejaywasp :)) "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Länk Har ingen bild där åket står på plan mark, där skulle de gjort mer rättvisa hur stuket är.. ser hög ut baktill på denna bilden.. ojämnheter i backen. Lägger gärna upp en ny bild från sidan när det är dags för sommar ostarna igen ;) |
|
|
Herrejösses va fet. Du måste lova o knäppa en jäkla massa bilder så fort sommarfälgarna är på! Din bil var mycket mycket snygg och sänkningen är perfekt! |
|
|
Tackar för denna bilden! Den avgjorde helt klart vilken sänkning jag ska sikta på till att börja med =) Passade riktigt bra med de fälgarna!! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Morbidfinn: Hur mycket lät du dem sänka bilen bak? Riktigt fet bil förresten! "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Herr bayer, jag bad dom justera ner så spelet mellan däck och skärmkant var densamma som fram. Fick göra en andra justering då fjädrarna tar någon dag att sätta sig och blir något lägre efter en dags körning Hälsningar Ari |
|
|
Fet! Skulle sitta bra på min 645 också... |
|
|
vad är det för fälgar Morbidfinn? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Det är Breyton Vision :D En utav det snyggaste fälgarna efter bbs RS enligt mig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.