|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Skulle vilja montera 2din i min e61 men hur gör jag med den origanll CD player?? Vill inte ha den mera men hur gör jag med högtalare och andra kompomenter som styrs via CD / stereo??? Tack på förhand för hjälpen. | |
| Kan du inte utveckla din idé lite? Blir lite nyfiken på hur du tänkt eller så. | |
| Länk Där är iaf någon som säljer en moddad mittkonsoll. | |
|
ja typ nåt sånt / iaf när det gäller platsering :) men hur gör man inkopplingar så att allt annat fungerar som det ska.... |
|
|
Antar att du har art nr 65839182158 på plats nu. Du får antingen kolla med någon som kan BMW CD, eller dra ut den själv och kolla hur CD'n ansluter till förstärkare. Har du inga förkunskper om detta har du nog ett stort projekt framför dig. Vad är ditt mål med att ha ännu en skärm i bilen? Kan du inte skaffa en Dension eller ACM eller liknande för att kolla på film på den befintliga skärmen? |
|
|
Har den enkla system därför vill ja uppdatera det hella lite :) Har en del kunskap inom billjud men inte med ex bmw orig. grejer. specielt inte med sånna som är i drive inkopplad till. vill uppdatera med flera skärmar + backkamera (ska ha den med dualmode så att barn kan kolla på film bak och jag kan lysna på musik fram) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.