|
|
|
|---|---|
| någon som har nån aning om 540 e34 klarar besiktningen med endast en racekatt monterad? detta skulle nästan halvera kostnaden för bygget så därför skulle jag gärna vilja veta vad ni tror/vet. | |
|
Min 540 besiktades med bara 1 katt (med original avgassystem) :P och den gick tydligen igenom enligt papprena Men i ditt fall antar jag att du ska bygga nytt avgassystem. Racekattar brukar ha svårt o rena som de är till de dom är klassade för, om de klarar en 4L motor är nog inte helt självklart. Jag tog bort mina kattar helt, vart skitbilligt :P |
|
|
Japmax: hehe ok, din brottsling ;) kan det vara skillnad på om jag sätter dit en 300 cells sportkatt istället, finns det någon chans att den hade klarat av det? annars får jag väl köpa mig 2 racekattar istället.. har hittat ganska billigt. |
|
|
Självklart blir de skillnad, lr mest troligen. Om de är nog kan jag fortf inte säga, originaldito är ju stora som as. Tvivlar på att någon racekatt kan ersätta dom. |
|
|
Japmax: ok jag tvivlar också. men när du besiktade med en katt, låg värdena precis på gränsen eller gick du därifrån med marginal? firman som säljer kattarna sa att de klarar att rena upp till 4 liter. |
|
| o ni som besiktigat med racekattar istället för original, har era avgasvärden blivit sämre och isf med hur mycket? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.