|
|
|
|---|---|
|
Tjenare alla glada. Det jag undrar är hur mycket jobb det är och mest om det finns hål i torpeden för vajrar och pedaler färdigt på en högerstyrd. | |
|
Vilken bil är det? här kan du jämföra Länk 628csi |
|
|
Det är en m3 cab det gäller. Det e så himlla dåligt utbud med dom i sverige så jag e lite inne på att ta hem en från englad. Priserna på dom börjar från 25 tusen och för 40 har man en riktigt fin!! |
|
| Det är en hel del som måste göras, vilket lär kosta mer än vad bilen är värd. | |
|
Enklast är kanske enklare att flytta över M3 komponenterna till en vänsterstyrd 328 el. 323 kaross... Det är vad jag tror! I vilket fall som helst så krävs ju en donatorbil om du skall bygga om den högerstyrda bilen, så varför inte donera M3 komponenterna till donatorbilen som är vänsterstyrd? |
|
| Spontant så känns det som att båda varianterna är ogenomförbar utan någon form av nyregistrering av bilen? Dvs både donatorbil och ombyggnad | |
| Jag tar 20 för att bygga om den, Har byggt om 3st m3 cabar som rullar här i sverige, Och massa volvos och annat | |
|
Jasså =) Gäller det bara e36or eller e du inne på z3or med? Hur lång tid tar det för dig att bygga om den? |
|
| the_juggo: är den 40000kr för en m3 e36?? låter som ett riktigt bra pris.. vad kostar en z3 i england?? | |
|
Jag snålar inte med mina fynd =) Länk Priserna är i pund och den tror jag står runt 12 kr. |
|
| varför inte köra högerstyrt bara?? finns ju många i sverige som gör så.. se bara på alla skylineägare | |
| jerry: jag gillar inte heller högerstyrt sverige, svårt vid omkörning och döda vinkeln dessutom. sen hade jag tyckt om att kunna växla med högerhand ;P satt starkt och funderade på om jag skulle köpa en gammal supra och konvertera, bara för att ^^ | |
|
Bilar verkar vara billiga i England. Sen så vet jag ingenting om skicket, men ändå. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
jag har bott i england några år och mina föräldrar bor där, Om en bil har gått 3000mil så är den samma skick som en 30000mil svenskbil, Sen är engelskmännen inte ärliga och säga bilens skick, Att bygga om en bil utan stress tar en vecka, z3or går med ungefär samma pris., Men vad för z3 tänker ni på, Jag kan ta en z3or vänsterstyrda från japan, Mycket billiga , Sålde en z3m roadstar får 1 månad sen, Estorilblå 99 med 5563mil på mätare, Och föra året hade jag en m coupe |
|
| jonas 320: vad kostar en z3 från japan?? vill veta allt från minsta motorn till m-modellen | |
|
Jonas 320, har du byggt om någon e46? Är det jobb som du åtar dig om man skulle behöva hjälp? |
|
| Billigare konvertering ;): Länk | |
| Haha, jättebra Anders, precis vad jag sökte. Nåt enkelt och billigt! ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.