|
|
|
|---|---|
| tänkte höra om nån har powerflexbussningar på sin e36 m3 om de är värt att sätta dit såna? har funderat på att skaffa. blir de stor skillnad mot orginal? väghållnings mässit? mvh pontus | |
| Tror inte det blir någon märkbar skillnad på en m3, men är de dålig så är det ett bra alternativ till orginalgrejer | |
AeroX |
Om man ändå måste byta så är det att rekomendera lite hårdare bussningar..klart det blir stabilare,spec silentblocken. jag har alla PF man kan ha till M3 E36 och min är hård...rejält hård..:) |
|
Håll dig så långt bort från de där skräpet du bara kan! De finns flera trådar på rejsa.nu där man kan se att de inte håller måttet! Här är en Länk Här är nästa (Forumägare själv) Och i detta fall en m3 e36 limusin Länk Kör på Original eller Delrin/Alu |
|
| Har själv powerflex bussningar på min m3 e36 och jag kan lätt säga att dem är otroligt grymma och förmodligen bland det bästa på marknaden. Min bakvagn brukade slingra sig som en orm och efter att ha bytt till PF bussningar så kan jag gasa på rätt rejält i kurvor utan att tappa kontrollen över bilen. Bilen känns grymt säker även i hastigheter 200+++ så lita på mig, köp dem och du kommer själv se att dem är värda vartenda kr och låt inte andra skrämma dig ;) | |
zcooter |
Tänkte passsa på och fråga. Är det att rekomendera som en uppgradering att montera PF på en M5:a med bra EDC chassie? tacksam för svar |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.