|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om någon firma som säljer nya lister (3st) till stötfångaren bak. Kollade upp priset på bmw och dom ville ha ca 1000:- och det tyckte jag var lite dyrt. Tacksam för tips. Mvh Micke | |
| kolla ebay.de | |
|
btw, vad är de för fel på dina, är dom skadade eller bara blekta? i fall dom är de senaste så kan jag tipsa om att ta loss dom och köra med olivolja låta dom ligga ett dygn, sen på med värmefören, man börjar på låg värme och ökar tills man ser att de händer något, ser ut som att plasten svettas lite. Mina lister har gått från att vara gråa till svarta! |
|
| Dom är fulla i småskador och märken och iom att jag har stötfångarna på lack nu så tänkte jag att även listerna bak bli fräscha, fram blir det nytt i samband med byte till M3 front. | |
|
En mkt snabb sök på ebay.de gav Länk Ca 60€ 590kr inkl frakt till Sverige. |
|
|
Precis det jag behöver! Problemet är att jag är helt grön vad gäller ebay så jag har inte en aning hur jag ska gå tillväga!!!!! Nån som har koll på hur det funkar??? |
|
| E toklätt! Du reggar ett användarkonto o sen i detta fallet så betalar du genom paypal me ditt visa-kort eller liknande :) Just den annonsören rankas som "powerseller" me gott rykte så e nog inga problem me konstig säljar o dyl.. Köpte just M-optik över tyska ebay o funka 100%! Väldigt bra pris inkl frakt o hemma på 2 dagar!!! :D | |
| Gjorde en beställning och får hoppas att det blev rätt, inte helt lätt när man inte har några som helst kunskaper i tyska språket. | |
| Blir säkert bra! :) E själv ingen mästare på tyska men använde en översättare på nätet från tyska till svensk på ord man inte riktigt blev klok på o gick hur bra som helst! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.