|
|
|
|---|---|
|
Tjena experter, Söker efter elschema till en E60 (sedan) -05 framförallt till bagageluckans lås mekanism samt larm. Har sökt tidigare poster om detta men hittade mest länkar till skumma ryska siter. Bakgrunden till mitt problem är att kontakten in till låskolven är knäck :-( Tacksam för hjälp | |
|
WDS finns online hoppas detta kan hjälpa dig. Länk Länk Bägge är samma sak har haft problem op npn burk med någan av dem. /Ian |
|
|
Tack Idde, får inte det att funka i min browser, varken med IE eller Firefix. Det verkar vara en buggig sida generellt. Finns det andra alternativ var jag kan hitta schemat? |
|
|
Du saknar java stödet för IE. Ladda ner och installera via länken nedan. Länk |
|
| Jag försöker med hitta elschemat till bagageluckan men jag hittar det inte i de angivna länkarna? | |
| Testa: Länk • Länk | |
| Tack så mycket! | |
|
Det är ingen som vet vad som kan vara fel på bagaget på en e60 sedan om man enbart kan öppna med nyckeln isatt i bagaget? Alltså inte med fjärren, inne i bilen eller dra i luckan. Enbart när man tar och sätter i nyckeln i bagaget och vrider om. Säkringar är kollade och är hela. Med vänlig hälsning, Hannes |
|
| Puffar lite i denna tråd. Jag har bytt kabelstamarna båda sidor. MEN dom kablarna som var av var ju samma färg och jag vet inte om jag fått det rätt eftersom jag inte vet vad dom gör =( Det är 2 eller om det var 3 bruna kablar på höger sida och 3st vitbruna på vänster. Har försökt öppna i WDS som länkas ovan, men det vill inte med vare sej explorer eller fox eller chrome. Java blockeras eller så visas det bara inte. | |
| ingen? nån som kan se och kopiera schemat då? Länkarna ovan är ju inte kvar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.