|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Köpte en 525:a i veckan plockade fram lappen under passagerarsätet för att få en fullständig lista över utrustningen. Har sökt en del på forumet men inte hittat allt jag letat efter. 040 167 232 422 är koder jag inte vet vad det betyder. Någon kanske vet? Sen så är bilen utrustad med automat, farthållare, DSC osv, dessa finns inte med på utrustningslappen? Varför finns de inte med? Har ytterligare en fråga som inte har så mycket med rubriken att göra. Jag är övertygad om att bilen är utrustad med exklusivpaket, den har b la exklusiv läder, kromlisten där bak, de speciella interiörlisterna osv. men den saknar auto avbländbar backspegel PDC t ex? Kan även nämna att bilen är sv-såld och lackerad i chiarettorot. BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk | |
![]() 13.409 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Dessa var vad jag kunde hitta, verkar de stämma? 232 = Electronic Dampe Control 422 = Wood Shell-Grained Maple Burgundy |
|
Hittade dem också. Men EDC är där inte, det är jag säker på :P Dock stämmer nog 422:an, det måste vara interiörlisterna. Ingen som vet något? BMW - Der Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.