|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Jag var och införskaffade mig Alpina B3 3.3 Coupé #29 igår, till synes i toppskick förutom en kantstött fälg som måste åtgärdas. 5200 mil på mätaren och endast sommarkörd. Någon här som ägt denna tidigare, eller vet något intressant om den? :) Bjuder på lite bilder jag tog inatt när jag fått hem den efter en lång resa i underkylt regn (nu får den vila fram till våren) Länk Länk Länk | |
| ser ut att vara i bra skick.. Grattis till en fin bil... hur många hk har en sådan?? | |
| Tackar tackar! Det är strax över 280hk i den om jag inte har helt fel. Men det är som sagt inget jag får möjlighet att smaka på förrän till sommaren :) | |
|
Grattis Kanonroliga bilar, jag saknar att sladda runt med min ;) |
|
|
280 hk / 6200 rpm 335 Nm / 4500 rpm ___ //Ulf |
|
|
Gratulerar till en härlig bil. Den kommer att ge dig många härliga stunder bakom ratten, det lovar jag. Alpinorna har ju dessutom aldrig under angivet antal hästkrafter, snarare över och det är ju ingen nackdel direkt. Bergen |
|
|
Gratulerar till en mkt trevlig bil! Kan bara instämma med de andra skrivit sen tidigare, bilen kommer att ge dig massor av njutning när moder natur släpper ut oss på torra vägar... München |
|
| Tack allesamman! Det här kommer bli den längsta vintern någonsin... | |
| Väntan är olidlig. Jag köpte min M3 den 5 Januari och har inte ännu fått chansen att köra den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.