|
|
|
|---|---|
| Har snikversion av lättmetallfälgar, förvisso snygga och lätta att rengöra men saknar BMW logan i centrum. Finns det att skaffa? | |
|
BMW har en liten plastpryl med BMW-loggan som man stoppar i centrumhålet. Kostar runt 45kr/st om jag inte minns fel. /Micke |
|
|
De säljer även lösa klistermärken (de som sitter i "plastprylen") de finns i lite olika diametrar och är lite billigare än hela "plastprylen". Mvh |
|
| Gummihuset har, tror jag betalade 20-30:- | |
|
Finns nog hos din BMW handlare jag köpte mina för 34 spänn sånna man klistrar på. Se bara till att rengöra ordentligt, Ta bort allt gammalt klister om du har det.. BMW:n är mannens bästa vän |
|
|
Köp inte BMW klistermärken från Gummihuset för dom blir helt konstiga och mörka efter ett litet tag. Köp direkt från BMW istället och betala lite mer. OO=00=OO Go & Gla Kekschokla |
|
|
Jag köpte BMW-klistermärken som jag bytte ut mina AEZ-märken mot. Kostade 20:- styck på BMW Solna. Bäst spenderade 80:- någonsin vågar jag nästan påstå! www.malte-racing.com |
|
|
Länk har till bra priser! /Manray/ |
|
|
Kostar dubbelt så mycket på NFS som hos BMW, tveksamt om jag kallar det bra pris.. Ok att det bara är småpengar det handlar om men ändå. www.malte-racing.com |
|
|
Ah ok! Trodde att BMW var mycket dyrare... /Manray/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.