AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
1.288

3 likadana svarta porsche 911?

Visa användare
1.986
Frrla
volvo 242 -75
volvo 244 GL -80
volvo 245 GLT -84
tja. i fredags när jag kom till Rätan stod där 3 st likadana kolsvarta porsche 911 tror jag de var som såg nya ut. rätt låga. såg 6 personer på macken som kunde tillhört samma "gäng".
var det testförare jag såg tro? eller var de ett gäng dårar som hade lust att kvadda spoilers och underreden?

blir lite brydd att de körde på dessa dåliga vägar med max 1dm markfrigång. inte ovanligt att plogbilen lämnar 3-4dm hög driva i korsningar son ligger där nån timme innan han kommer tillbaka eller att den blir nerkörd så småningom.

BMW ownz
Visa användare
1.986
Frrla
volvo 242 -75
volvo 244 GL -80
volvo 245 GLT -84
väldigt lika denna

Länk

kan vara mindre avvikelser som färg och vissa detaljer. jobbade så kunde inte kika så mkt. va sen.

BMW ownz
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
De flesta bilar testas i Arvidsjaur men de flesta åker lastbil dit men en hel del körs också upp och ner just för att testas.
Eftersom jag kör ca 15 000 mil på de Svenska vägarna om året så träffar man på sådana i mellan åt och då undrar man som du om de inte är riktigt kloka
Kan tycka att de har ett dröm jobb iaf

Ha deT
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
998or ute på vift?
Hade de backspegelinfästningen nere på dörren eller i framkant av sidorutan som på 997an?
Visa användare
1.986
Frrla
volvo 242 -75
volvo 244 GL -80
volvo 245 GLT -84
ska inleda att jag jobbat och priat andra saker före att kolla denna tråd.

HFR: jag han inte se de :( tid är pengar :/

thom525: jo jag skulle lätt kunna flytta ner och bli testförare åt BMW eller porsche ;) älskar bilar så de skulle inte vara fel :)
läser till CE behörighet nu så man lär väll stöta på fler av dem på "villovägar" :)

BMW ownz
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.