AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.186

Vad tycks om denna läckra 528?

C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Länk

Riktigt vackert dekaltrimmad, undrar om det är en M-bil? :) Ärligt, vill någon åka runt i en sån här? Och är verkligen nån villig att punga ut närmare 80000 för kalaset? Vilket skämt.
menar du emblemet i huven??
Fast det kan väl inte vara så svårt att byta emblem.
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Huv, backlucka, backlucka igen. Finns det folk som tycker det är snyggt? Personligen tycker jag dekaltrimning är bland det värsta som finns i stylingväg. Inga problem att byta nej, funderade mest på varför nån ens ville ha så från början bara. :) Sen att priset är i klass med vad jag gav för min 525 -02 med x antal tusen mil mindre på mätaren är ju en annan femma.
Vad är en backlucka?
sp
648
spacco
BMW 750iAL -95
Volvo 744GL -88
BMW 520dAT -08
Du förstår GE,, Det är den luckan som sitter i baksätets ryggstöd i mitten (många förknippar med skisack) som man ska öppna när man backar med bilen. Måste även öppna bagageluckan.. Enbart i syfte för att se så inget finns mitt bakom bilen, typ en stolpe.

En ganska smart konstruktion faktiskt!
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Haha, damn it. Inte nog med att de blev fel en gång - ytterligare en gång. Rookie mistake. :)
Ni
148
Niklasw
BMW 540IM 6vxl 2001
Bilen är ju jäkligt snygg förutom två M-emblem för mycket och en svart grill.
Han missade ett emblem på ratten . hehehe
Ne det var inget snyggt, det kan vara snyggt när man bara har ett som det står m/// på bagage luckan.

Han vill nog brar skryta om att han har m paketet.

Mvh Fredrik

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white.."

Bmw = Brutall Motor Wagon
Ca
1.442
Carlee82
335ia e92 ´07 Frozen silver
328ia Touring ´96 Svart
330ia limo `03 Svart
garaget.org/Carlee82
Niklasw> Det du försöker säga är alltså att en helt orginal e39 med m-sport är snygg?

...isåfall håller jag med ;)

C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Ja, en E39 utan m-paket tycker jag ser riktigt gubbig och tråkig ut. Dock känns den aktuella bilen ganska offside när det gäller prissättning, tycker ni inte det?
jo ett m paket är nästan ett måste eller iallafall facelift fronten.
ne men med tanke på att det är en firma så är det la där någon stans dom ligger eller, själv skulle inte jag köpa den bilen för det priset.

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white.."

Bmw = Brutall Motor Wagon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.