|
|
|
|---|---|
|
Brukar regelbundet titta igenom annonserna. Hittade en 530iA E34 där man tydligt ser att det är en bil, med dolt regnr, på en bild tagit framifrån och en helt annan med synligt regnr på bilden som tagits bakifrån. Undrar vilken bil det är till salu? Någon som varit och tittat? Mvh Beamish | |
| ??? | |
|
Prova och ring å fråga! Annars hade ju länkar till annonserna underlättat lite :) Eller så kollar du reg.nr och vart bilen hör hemma. Mvh |
|
|
Får skämmas lite, gubbe som man är, men vet faktiskt inte hur man länkar. Annonsen är några dagar gammal på AP och finns på Blocket sedan 22feb. Bilen finns inte i närheten och jag ringde, den skulle vara jättefin osv. Sedan tittade jag på bilderna en gång till och blev misstänksam när den var nerlackad på bilden framifrån men inte på bilden bakifrån. Tänkte om någon hade tittat på bilen. Vill inte åka i onödan om det inte känns seriöst. Mvh Beamish |
|
|
Skulle nog tro att första bilden är lånad. Kollade upp reg numret och det hör hemma i stockholm. Sen är det silvriga lister på bilden framifrån och svarta på den bakifrån. Mvh |
|
|
Tack för hjälpen. Har börjat få lite dåliga vibbar. Han sa inget om att bilden var lånad. Däremot att fälgarna var sålda... Tror jag letar vidare. Mvh Beamish |
|
|
Dåliga vibbar e inte bra! Men de behöver ju inte vara så. Kan ju ha plocka bort dom svarta listerna......men lite osannolikt. Men helt klart ser de ut som olika bilar. Mvh |
|
|
5 olika ägare sen 090331 och den senaste bara sen 100203. Skulle nog leta en annan jag me :) Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.