|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
B3S Bi-turbo 400 hk / 540 nm B7 Bi-Turbo Allrad 4WD Känns som att B3'an skulle haft dessa siffror från början... Länk | |
| blir det samam utseende ?? | |
| Facelift på cabben och coupén | |
| så du menar att facelift modellerna kommer till geneve?? låter trevligt det :D | |
| Jo de ska vara där, en liten bild: Länk | |
| ser riktigt bra ut...den blåa alpinafärgen är så läcker | |
| ser riktigt bra ut...den blåa alpinafärgen är så läcker | |
| Länk här komemr bilder... gillar den gröna stripen | |
|
Ja det ser verkligen väldigt bra ut. Tycker de senast lanserade Alpina-modellerna bara blir bättre och bättre. München |
|
| jag saknar dock en alpina version av z4:P | |
| Tyvärr lite japankänsla över beteckningen. Tänker närmast på den överarbetade "B3 S Biturbo" i kombination med "Alpina" vilket för tankarna till "Turbo Full-Time 4wd Power" eller något liknande. Men det går förstås att välja bort. | |
| ehhh det finns väl alpina roadster s? jag har nr 127 (av ca 300). Brukar inte Alpina vara med på mässan/or? | |
| paslandet: jo det finns en roadster men av gamla z4:an | |
| Den vita......ajajajaj... | |
Buspelle |
Alpina är ju väldigt fina bilar, där bl a motorerna byggs och finslipas på absolut toppnivå. Vad jag alltid undrat är hur i hela fridens namn man sedan som avslutning väljer att tejpa hela bilen med något som ser ut som billig epa-tejp och dessutom skriva långa uppsatser på bakluckan. Det är totalt maklöst och obegripligt. |
|
Aaaah! En Alpina B3 Biturbo Allrad vore inte helt fel att sladda omkring i nu när vädret är som det är nu. Bergen |
|
| jaha (bmw jerry) du tänker så! plåttak, mm. Dvs "nya" Z4 Sorry jag fattade inte. I sammanhanget så är det uppenbart. Jag är då nyfiken om det kommer/planeras en "ny" variant av "Alpina Z4", Är det någon som hört något rykte? Den jag har är mkt trevlig och kan Alpina toppa det så är jag på... | |
| palandet: precis så. skulle gärna vilja se en version av nya z4:an med de vackra linjerna | |
|
Det gröna stripen ser ut ut komma direkt från Biltemas hyllor! M3 E30Länk |
|
|
Ja vad ska man säga om den gröna stripen ! En sak är säker , det är nog inte så många som kryssar för den i tillbehörslistan :) Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Oj, var den ny? Satt och dreglade över B3S Allraden på deras hemsida igår, trodde det var en befintlig modell :) Synd bara att Steptronic i Alpinautförande verkar vara enda alternativet. Inte för att jag är en potentiell nybilskund, men drömma kan man ju alltid. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.