|
|
|
|---|---|
| Se videon..(Dom stoppar fel Porsche först).. Länk | |
|
Va snäll de var! =) M3 E30Länk |
|
Verdi |
Inga silkesvantar där inte. Ryssar är brutala. Lite OT: Läser en bok om striderna vid Stalingrad. Ryssarna avrättade, minst, 14000 av sina egna soldater för att de fick panik, visade feghet, stympade sig själva, skrev negativa saker om kriget/armén i brev hem, försökte desertera, att de inte sköt ner sina kompisar som deserterade osv osv. Helt sjuk disciplin. Anhöriga till deserterande soldater skickades till fångläger i Sibirien för att avskräcka andra från att desertera. Krigsfångar som överlevde tyskarnas fångläger i flera år kom tillbaka till Ryssland bara för att sen bli ivägskickade till fångläger i Sibirien eftersom alla som tillåtit sig själva att bli tillfångatagna per definition var landsförrädare enligt Stalin. Inklusive hans egen son som hade blivit tillfångatagen under kriget... Ingen nepotism där iaf. :) Fanns även ett exempel på en bondkvinna som sålt hembränt i utbyte mot tyg från en fallskärm fick 10 år i sibiriskt fångläger som straff. Schyssst... |
|
Hade inte Ryssarna varit så brutala och offervilliga, så hade de aldrig stått emot nazityskland. Jag kan inte tänka mig något annat land som hade kunnat upprepa samma bragd - stå emot Tyskland när dessa stod på toppen av sin makt och spände sina krigsmuskler till det yttersta. Mitt hemland vek sig snabbt (Jugoslavien) men folket reste sig och körde ut tyskarna innan ryssar hann få grepp om landet, tack och lov! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Några sådana där razzior bland felparkerare i Stockholms innerstad vore traafikkaoset ett minne blott:) Mvh Asken |
|
| Gillar när dem ställer sig o sparkar på en av killarna för att han vägrar ge upp. Så skulle dem fan få göra i Sverige också! Blir så less på fjant Sverige när jag ser sånt här, döms till övervåld för att dem tappar ett hårstrå... | |
|
Har en släkting - mycket ordentlig kille 37 år - som var på firmafest. Han går hem cirka 2 km kl. 1 på natten något rund under skorna och en "betjänt" med kompis glider upp bredvid. De undrar vart han skall nånstans och varför. Han svarar att det äv inte deras problem. Stör jag någon? Vad är det som är tokigt osv? Då hoppas dom ut och slänger upp honom mot bilen. Muddrar honom. Kastar in honom i baksätet och iväg till Borås polisstation. Slänger in honom i fyllecellen och han skall bara hålla flabben för annars kan han kanske gå och trilla så berusad som han är. Han vill ringa hem till hustru med 2 barn men får inte ringa. Blir utsläppt kl. 6 på morgonen och får ta bussen hem. |
|
|
Ibland undrar jag vem är det som ä den stora boven? Brottslingen eller polisen? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Den videon känner man igen från en artikel om händelsen för ett tag sedan. Synd att de tog fel på bilen och att oskyldiga råkade illa ut, bra om de fick stopp på grova brottslingar. |
|
FredricF |
Jag tycker alla ägare av Porshe Cayenne borde straffas på det där viset. Bestämma sig för en Porshe och sedan köpa en lastbil Porshe-märke på borde tamefaan vara straffbart. /Fredric |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.