|
|
|
|---|---|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
Frågan är, är detta bara skit lr håller dom under normala bruksförhållanden på tex en kombi? Länk |
Bayer_Aleks |
Varför skulle dem inte hålla? Dotz är ändå ett välkänt fälgmärke dessutom. Kolla om du kan hitta fälgar i Storbrittanien, dem har riktigt bra och låga priser. Köpte mina fälgar med prisskillnad på 7000 kr framför att köpa från USA...och i sverige finns dem inte ens. Kul att vara ensam om något :) |
|
Nån som vet nåt om däcken som följer med. Annars var det riktigt bra priser . |
|
|
Jag har dom AWC munchen i 20". Köpte från alloywheels.net eller ngt sånt från England för 11 lök inkl däck och frakt. Borde vara ännu bättre nu med pundkursen. Man fick cooper eller Nexen däck men gick att få bättre mot tillägg som vanligt. Dom har funkat bra men är rätt tunga och finishen är sådär. Men står du en meter eller 2 bort så ser dom bra ut. Började få lite lacksläpp på 2 fälgar efter 4000mil. Å andra sidan förväntar jag mig inte så mycket mer för priset heller. Ska man ha top notch är det bara å hosta upp för riktiga Breytons :P |
|
|
Flashgordon; Klicka på länken och läs i lugn och ro så finner du svaret på din egen fråga ;) M V H Stephan |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
Jag är van att betala minst 13-14 tusen med däck o fälg för 18 tummare, så jag tycker att det var ett riktigt överkomligt pris, hyffsat snygga fälgar vare ju också. däcken är ju iofs absolut dom billigaste på marknaden, men då vågar man ju lägga några lakritsar under sommaren utan att grina kanske :P |
| Tack Stefan var bara inne en snabb is där förut :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.