AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
1.210

koenigsegg Agera

Länk koenigsegg komemr med ny modell till genevesalongen.. nya modellen heter agera och har 910hk.. blir ju bara snyggare och snyggare hela tiden och dessutom bättre :D
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Koenigseggs formspråk tilltalar inte mig särskilt mycket. Men det är säkert en rolig bil...

///BMW - Was sonst!
Ja det förstår man ju att du som har e30 och e36 inte låter dig imponeras av en Koenigsegg.
Am
194
Amonsson
320si -06

325i -92
Förstår inte hela den här utfreakningen runt led som alla fabrikanter har nu, Ledslingan dem lagt i framlysena på ageran såg ju förfan förjävligt ut, ser ju hemmamodifierat ut. Annars snygg bil, men tycker inte det är så mycket som skiljer jämtemot dem gamla :)
Ja fifan vilket grym bil!
Här är mer fakta om den
Länk
inredningen blir ju bara finare och finare i alla fall:D har alltid tyckt att pagani zonda har läckrare inredningen men koenigsegg börjar knappa in.. tycker att vissa veck på nilen är lite väl kantiga som vecket bak precis över bakljusen.. känns inte så modernt där och håller med om att ledljusen ser billiga och hemmagjorda ut
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Lasse-SL500:
Jaha och varför förstår man det?
Då kan ju du tala om för mig vilka bilar jag gillar.

///BMW - Was sonst!
ni
64
nisso
525i E60
Lasse SL500>> Väldigt berikande, insiktsfull och intelligent kommentar!
Nu ska ni inte vara så snarstuckna grabbar, det var öppet mål och jag kunde inte motstå att sätta dit foten. Håll med om att det var liiiite kul? Inget illa menat ivarjefall, bara tjötande... Ha en bra dag hörni! :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.