AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
860

Vad är detta för telefon?

Bu
51
Bumbinumbi
BMW 735IA -92
[URL=Länk

Själva luren saknas antar jag, menar inte den antika nokian vid växelspaken utan den till vänster:-) Vart kan man få tag på en ny lur?

En till fråga, stereon ni ser på bilden, hur i hälsingland får man ut den? den funkar inte att bryta spm vanligt och det finns inga hål där man kan stoppa in nått i

Bu
51
Bumbinumbi
BMW 735IA -92
Shit, vilket gensvar, det trodde jag aldrig

Nej, men seriöst, ingen som har en aning??
la
376
lappen525
520D Touring -10
För det första menar du väl till vänster och för det andra om ingen har nått svar så skriver man inte.
Bu
51
Bumbinumbi
BMW 735IA -92
Menar naturligtvis till höger

Sjäälvklart, skriver man inte om man inte vet, du behöver inte ta åt dig så fruktansvärt
la
376
lappen525
520D Touring -10
Jag tar inte åt mig men jag förklarar för dig eftersom du verkar stressad och otålig :)
Är det ingen som svarat första gången lär ingen svara andra gången du skriver.
Men har nån svaret lär det komma inom sinom tid.
Je
84
Jeppe
325iA Touring M-sport -02
Det ser ut som en handsfree till Ericsson 337.
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Men varför ens tänka på det skulle köpt nytt för den hållaren är dels stor och dels ful
Sen tror jag att det blir riktigt svårt att få fatt i en telefon som funkar som är mer än 5-7 år som den är
Mitt heta tips är att du åker in till en riktig mobil affär där de även monterar in i bilar
Där får du säkert ett svar men kanske även ett pris på en ny

Ha deT
Bu
51
Bumbinumbi
BMW 735IA -92
Jo visst, men vill inte lägga några större pengar på det, tänkte bara det skulle va skoj om man fick tag på en lur för en slant, inte byta hela skiten, kostar ju minst 10000kr
Nokia 6110

Bu
51
Bumbinumbi
BMW 735IA -92
Beckis: Är du säker på detta?
Bu
51
Bumbinumbi
BMW 735IA -92
Här kommer en närbild:

[URL=Länk
Nu såg jag bättre nej det är inte den!

Bu
51
Bumbinumbi
BMW 735IA -92
Fan också...

Ingen som har koll?
Tycker att det precis som Jeppe skrev tidigare att det ser ut att vara en Ericsson 337/388/328/368/388 och alla andra modeller som hade den laddkontakten och den placeringen av externa antennfästet.

Sjukt va populära Ericssons telefoner var då jämfört med idag... Det borde finnas ganska många. Dock kanske inte lika många som fortfarande fungerar...?
Bu
51
Bumbinumbi
BMW 735IA -92
Har kommit fram till att det är ericsson 337/388 jag skall ha, men det verkar svårt att hitta, har kollat både blocket och tradera, men finns inte ett smack

Ingen som råkar ha en i nån låda?

Mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.