|
|
|
|---|---|
|
Hejsan.Köpte en 518-94t i förra veckan.Andra försöket på bilbes gjordes idag.Allt åtgärdat såsom spindelleder och lite lösa grejor och bländnade ljus.Men när besmannen kopplade in mätinstumenten slog apperaturen bakut.Värdena gick i taket.Allt verkade ok och bilen går kanon fint och jämt.Men nere vid lambda/syresensorn var kaplarna avbrända/klippta.Och jag undrar nu vart dom ska ta vägen.Från lambdan i avgas till????därifrån osv osv.Ni förstår va?vill försöka få ihop det innan nästa vecka då körförud inträder.Tacksam för hjälp. | |
| Är det inte bara att följa sladden eller är den inte kvar? | |
|
Nej delorian.Det är ju det som är det jobbiga.Och inte en susning vart dom skall hän. |
|
| Kolla etm:en. Allt finns där! | |
|
På en 525 sitter kontakten för lambdasondens kabel på motorn vänstra sida vill jag minnas. Rätt så långt ner, en rund kontakt med fyra poler som sedan går vidare i motorkabelhärvan till databoxen. Troligen är det en liknande lösning på 518. //Magnus |
|
|
Ska kolla imorgon.Tack för visat intresse!Men vad är etm för nåt?Och vart kan man handla delar snabbt och dyrt och enkelt?mvh//ville |
|
| Hur snabbt behöver du delarna? | |
|
Behöver de senast onsdag alltså 3/3. Fyrledad kabel. Jag har problem med att hitta delar, vet du vart jag kan hitta så är jag tacksam för tips. |
|
|
Hjäääääälp. |
|
|
Det är ju bara beställa på mekonomen det kan ju få fram samma dag. kanske waarwest.se En skrot borde kunna skicka till dig så du har hemma på tis. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.