|
|
|
|---|---|
Njuren |
Länk Någon som kikat på denna bil? Priset ska motiveras av Super fint skick. Verkar vara jättefin iaf. |
|
Alldeles för dyrt för en bil utan M-paket. 160-170 känns mer rätt. Mvh Henrik |
|
|
Håller med Soda - Alldeles för dyr. Mycket just för att den saknar M-paket. Som den står nu är den värd ca 160 om den är i RIKTIGT bra skick vill säga. Njuren: Sugen på att slå till? Mvh Jimmy |
|
Njuren |
Jimmyboy - Ok misstänkte nästan att priset var lite overkill men får jag bra pirs på min inbytesbil är jag berred att ta den, enl förra ägaren är den i kanonskick och aldrig blivit maskintvättad. över 900Km enkel resa dock..... Någon i sundsvall som vill hyra ut en säng billigt om jag kör upp? :D |
|
Jo en fin bil som är sent uttagen. Skulle också gett budet 165-170´ Men förutom M-kitet så har den tillräckligt och M klarar man sig utan. |
|
|
Njuren: Jag bor i Sundsvall har varit och kollat på bilen dock inte provkört var själv intresserad av den men började räkna och insåg att jag inte kommer ha råd eller ja kan ta mig råd men inte värt leva fattigt. Skicket på bilen är otroligt bra för att vara en 04a och med tanke på det låga miltalet så är det otroligt välskött har du pengarna så tycker jag du ska göra affär kanske försöka få ner lite i pris är nog milen som styr priset lite. // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
|
Är det bara jag som tycker den är MINST 50papp för dyr för att ens kännas vettig? Garanterat en bil du kommer losa mycket pengar på. Jag köpte min 325CI M årsmodell 2004 år 2007 för 202 000. Sappire svart komplett m-paket, sv såld och hade rullat ca 4000mil. Bilen var i ett suveränt skick. Sålde sen 2008 för 165 000 vilket jag vet var lite väl billigt men jag behövde bli av med bilen fort pga flytt. 330in i annonsen är alldeles för dyr. Punkt slut. |
|
|
Letar också efter en 330 ci M, Men det jag undrar är , priserna ? Dom kostar ju mellan 115 ----- 160.... Vad tycker ni .. vad är rimligt att betala för en 330 ci M .. års 01 :a alt 02:a ??? Som är fräsch och inget skräp |
|
|
Vill du ha facelift också? dvs 03 och framåt... eller letar du bara 01-02? Dvs 6växlad låda mm. Jag tycker faceliften är ett måste, men det är en smaksak... |
|
|
jag tänkte köpa utan facelift. Bara en smakSak.. |
|
|
Instämmer med Biran, blir inte heller riktigt klok på priserna på blocket. Exempelvis ligger de med 10-15k mil på mätaren mellan 93 och 170k! M-paket verkar höja priserna en hel del medan jag inte ser något tydligt mönster manuell/automat. Någon som har några hyfsat färska försäljningspriser att dela med sig av, eller uppfattning om vilken utrustning som kan göra att priserna är så varierade? |
|
| Som jag har förstått de så är det många som är import, men det skiljer ändå jätte mycket på dom svensksålda ... | |
|
kompisen har en 330ci som han funderar på att sälja. tror det var 04. har allt vill jag minnas, m-paket och rubbet. tror han snackade om 135000 eller nåt. den hade gått 14 eller 15k mil men det är väl inget för en bmw. priserna skiljer mkt ja, men andrahandsvärdet är bra på de bilarna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.