|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Två veckor innan förväntat datum! Lycka! Bilen: Länk Bilder: [URL=Länk [URL=Länk [URL=Länk [URL=Länk /Peter | |
|
Bilderna verkar inte funka. Testar igen: [URL=Länk [URL=Länk [URL=Länk [URL=Länk |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
länkarna funkar då inte för mig. |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
nu så :P |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Grymt snygg bil, rätt utrustad blev den ju också. älskar sätena, även om man inte såg så mkt :P |
|
Dålig kamera och inte så många bilder än men här kommer en lite bättre på sätena: [URL=Länk |
|
|
Grattis Carlman till en riktigt snygg bil! Lämna blåjeansen hemma nu bara, med tanke på dom fina stolarna. |
|
Buspelle |
Mycket snygg och "clean". Kombon är klockren. Konstigt att den är så ovanlig. |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Precis! Försök få tag på den kombinationen i en E46, då få du jobba hårt. |
| Grymt snyggt. Men ujujuj vad jag hade oroat mig för fläckar, hade nog köpt en överdragsklädsel på Biltema :D | |
| riktigt snygg och clean. du har verkligen lyckats med färgkombinationen | |
Bayer_Aleks |
Läcker!! Grattis! |
| Fulaste bil jag sett :-) | |
| Wow,......mkt snyggt. | |
|
Tack för alla komplimanger! Det är en känslig klädsel men utseende får gå före funktion i detta fallet:) Jag jobbar även med bilvård så förutsättningarna finns för att hålla det i skick. /Peter |
|
| Älskar ljust läder. Riktigt snyggt, grattis! | |
|
Grattis till en fin bil!! /Scnitzermann |
|
Roffa1 |
Carlman: Snyggt med Dakota Oyster, jag upplever ej själv det ljusa skinnet som ömtåligt. Dessutom är det 100% genomfärgat, så färgen är bestående även om man skulle behöva gnugga bort någon envis fläck. En fråga: Såg att du har läderdamask med vita sömmar över handbromsen? är detta kanske Performance tillbehör? Likaså spaken till automaten. Var det krångligt att byta. Pris på delarna. Grattis till en mkt snygg bil. |
|
Fruktansvärt snygg bil! Bra val! |
|
|
Snacka om maxxad 3-serie! Riktigt riktigt najs! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Tack tack:) Roffa1: Ja det är performance. Det var ett tag sen jag köpte delarna men runt 1000kr /st för spaken/handtaget och 500 kr / st för damaskerna tror jag. Det var inga som helst problem att byta. Bara att dra utav bara f*n så kommer dom:) Riktigt sköna att greppa. Speciellt växelspaken! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.