|
|
|
|---|---|
| Jag har tyvärr inte haft nöjet att köra någon m bil i mitt liv men min dröm e m5 E39, den bara fastnade. Så nu undrar jag vilken tycker ni? Och ja utveklingen går ju framåt men inte alltid till det bättre!! Lätta gärna på trycket ni som haft äran att få framföra en eller alla M5:or! | |
|
m5 e39 är helt underbar, har åkt en å jag blev mjuk som smör. mycke bil för pengarna sen får nån annan räkna för å nack men jag säger bara köp men helst 00 å uppåt. mvh pezen mvh pezen Länk |
|
|
Jag skulle vilja sträcka mig så långt att det är den bilen du får mest prestanda för pengarna någonsin. Det är helt galna 400kr per HK Jag skulle gärna vilja se någon komma med ett förslag på en bil i 160k klassen med liknande eller mer kvalitet och prestanda än M5 e39. |
|
Buspelle |
Helt underbar bil. Körde min 01a i 5 år utan några som helst problem. Inte ens kopplingsbyte på dryga 9000 mil. Motorn är makalös (och stolarna är dessutom bland det skönaste jag suttit i). Finns, som redan framförts, något liknande som ger så mycket för pengarna. Köp rekommenderas. |
|
Jag har nu kört M5 E39 i 4,5 år och tycker det är en underbar bil - bekväm och racer på en och samma gång. Hade först en -99 som tyvärr blev stulen. Den drog en del olja men var i övrigt mycket bra. Jag köpte därpå en -02 som drar betydligt mindre (ca 1 liter per 400-500 mil beroende på hur jag kör) och är toppen. Jag håller verkligen med övriga inlägg om att en bättre/roligare bil kan man näppeligen få för ca 200´ kr. KÖP, men var noggrann inför köpet för visst finns det risiga ex på beg-marknaden. Lycka till! Ricke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.