|
|
|
|---|---|
|
hallå! är helt ny här på forumet och har föjt en hel del disskutioner som handlat om 5-serien. nu har jag själv blivit sugen på en grymt läcker 530D från 07 som jag är lite osäker på ang priset. det enda den har som är lite attraktivt förutom Mpaket är navigation prof. den har inte ens parkerinssensorer! (vem fan beställer en helt ny bil från 07 UTAN parkerinssensorer?) vad tycker ni ? är det rätt pris eller inte? detta blir mitt första BMW köp efter några år med konkurenten med ringarna som logo! :P är tacksam för all info jag kan få! mvh. | |
|
OJ! se hur bra det kan gå med första inlägget, glömde lägga till länken där bilen finns!! hahahaha ber om ursäkt! här finns bilen iaf: Länk mvh. |
|
| Hej,du kan kolla på Bilpriser.se vilket värde den har.Den har väl ungefär rätt pris på en bilfirma enligt Bilpriser.se men självklart ska du försöka få ner priset lite,Mvh Mikael | |
|
Hej och välkommen hit :) Priset kanske kan jämföras lite med denna 535 som har lite mer utrustning: Länk så ett pris mellan 250-270k för bilen i din länk kanske vore rimligt. |
|
|
För dyrt för den 530d i mitt tycke. Sitter och letar bil själv och blev erbjuden att köpa en 535d med ungefär samma utrustning, svensk såld och 8 000 mil för 265.000 dock var det privat. |
|
|
Finnubbe: tror den är import, den du länkade till! för övrigt letar jag efter en faceliftad version som åtminstånde har parkeringssensorer och komfortstolar. enligt bilpriser.se så ligger den bilen som jag först referear till i ungefärligt rätt pris, säljaren har lagt på c.a 8k till. men det som är viktigt för mig är att den inte gått över 10k mil, komfortstolar, minst hifi ljud och drag och GIVETVIS M-PAKET! utan M-paket kan jag lika gärna investera 90k i en mazda eller honda eller dylikt :P |
|
|
Alla BMW är importerade! ;) Tänkte återigen slå ett slag för egen import av en Premium Selection facelift med komfortstolar - krockfria och i bra skick: Länk Länk Mvh |
|
| Sorry, missade M-paket... | |
|
Jo den jag länkade till är import, men själv tycker jag en svensksåld inte ska va så mycket högre i pris om den importerade har bra dokumentation. Samt att den importerade har bättre utrustning men noterade inte först att det inte var en facelift. Kanske denna mer är något du söker (men saknar kanske hifi ljud samt drag): Länk Lycka till! |
|
|
tror jag ska ta mig en sväng upp till uppsala och göra en affär av denna! visst känns den som att den kosta 30k för mycket men jag bryr mig inte så mycket om andra hands värdet då jag vill köpa bilen för min egen skull, ha den länge och vårda den väl. sedan när det är dags att sälja (när jag är trött på den d.v.s) så tror jag inte det blir några problem med säljandet. jag har sett de bilder som finns ute på den nya 5-serien och personligen tycker jag inte att den är så snygg, påminner mycket om nuvaranda 3-seriens linjer. alltså med andra ord så tror jag det tar ett bra tag för människor att vänje sig den nya 5-serien, precis som det tog för E60. tack som fan mina forumkollegor för all hjälp med olika länkar på bilar, men jag tror att jag har fastnat för denna! kärlek vid första ögonkastet, hahahaha /MVH |
|
| Lycka till med bilköpet. Det är härligt att åka 530 D vill jag lova... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.