|
|
|
|---|---|
|
Länk Tillfälle för en entusiast kanske? Netbils auktioner brukar ju sluta på ganska bra priser för köparen.. Bara info, jag har inget med varken netbil eller denna bil att göra. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" | |
|
Invalidaggregatet gjorde ju inte bilen superhet i mina ögon, men den kanske faller någon i smaken som inte orkar växla själv. /Johan |
|
|
Den ligger även på blocket: Länk Finns lite fler bilder där =) |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Såg den på blocket med. Men som Johan säger, Automatlåda och komfortstolar(dessutom i blåa tyget) i en E24 gör att intresset svalnar en hel del. Tittade snabbt på bilderna på blocket, och då jag såg komfortstolarna, sökte jag genast upp nästa bil att glo på. =) Mvh Patrik |
| Ja, den taxiblåa inredningen var ingen stämningshöjare precis, hur kan man beställa en svart bil med blå inredning???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| håller med om att sportstolar e ett strå vassare. Men det går ju alltid att byta, både stolar och låda. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
"hur kan man beställa en svart bil med blå inredning???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Hahaha!!! Var preeecis vad jag tänkte! hahaha!!! OT: Smakade maten bra senast föresten!? Mvh Patrik |
|
Den smakade utmärkt, dessutom hade ju restaurangen den goda smaken att erbjuda Weissbier, bara det får en på gott humör. /Johan |
|
|
Bilen är ju (mörk)blå... "BMW six appeal" |
|
|
Jösses va hög den är. den måste vara beställd med ett X6 Paket. Trevligt med ett miltal 15´000 mindre än min. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.