|
|
|
|---|---|
|
Letar efter en personsökare / GSM modul att ansluta till mitt orginallarm i min E39:a. På nätet har jag lyckats hitta "PhoneSafe" (Länk har någon erfarenhet av dem eller någon annan lösning ? En personsökare skulle också kunna vara en bra lösning, någon som sett en lösning för det ? /Bson | |
|
JAg har en annan beprövad lösning, mailar dig om det imorgon bson. Mvh Asken |
|
Dino |
Asken , skulle du kunna maila mig också om det är möjligt för dig , Vill veta om det går att Koppla larmet till Mobil Telefonen som man har GSM alltså . M-MotorSport |
markus00 |
Kan ni inte ta det här på forumet istället? det finns nog fler som är intresserade jag tex. |
|
Asken: Också intresserad. FP |
|
|
Det är en lösning på ca 10kkr. Tycker Ni det är rimligt och vill lägga det kan Dino, Marcus och folke maila mig. Mvh Asken |
|
|
Varför inte skaffa en mobil med positioneringtjänst på abonemanget. Sen gömer man mobilen i bilen. Då kan man ju själv söka rätt på bilen. Sen kan man ju koppla in en handsfree som man modiferar lite så hör man ju om det är någon som snackar. /S |
|
markus00 |
Jag tycker inte det låter som ett projekt som måste kosta 10000 kr. Jag funderar på att bygga något själv har en gammal överbliven telefon. |
|
Tanken har passerat här också. Det börjar komma lite projekt för SMS-interface i tidningarna nu. C&K systems och Helmertz är två företag som har utrustningar om man inte bygger själv. Om man redan har larm så behöver det ju inte kosta så mycket som 10Kkr, max hälften kanske. FP |
|
|
Jag har gjort som Swede, funkar kanon gratis med telia. Mvh Ingo E39 med blankpolerade 19". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.