|
|
|
|---|---|
|
Får man igen kostnaden för att montera ett M-paket på min -03? Säg att det kostar 5-10 tusen. Bilen har redan det mesta som ingår inredningsmässigt som sportstolar, delskinn, alu-paneler, M-ratt, svart innertak m.m | |
|
Ja det tror jag, lägger du 5-10' så går du minst + - noll när du ska sälja är min åsikt. Ett stort plus som hjälper till är att bilen verkar ha det "invändiga M-paketet"! Väldigt många har fullt M-paket som krav och väljer att endast titta på objekt med detta. Dock är det ju naturligtvis viktigt att det är Originalprylar och att de är korrekt monterat mm. Go for it! |
|
|
instämmer, tror du som minst får igen investeringen. ett fullt, fabriksmonterat m-pak ökar värdet med ca 15k (ivf i mina ögon), så ~10k för eftermonterat M-tech kjolpaket kombinerat med de livsviktiga sportstolarna är nog ett rimligt antagande. |
|
|
Ett nytt M-aerodynamik paket går på betydligt mer än 10k om du köper nytt på Bwm. Men det finns ju mycket på skrotarna, kolla laga och bildelsbasen. Kopiorna som finns har jag ingen uppfattning om. Frågan är ju mest om du tycker det är värt det för egen del? :) Jag hade gjort det, det gör så mycket för bilens utseende! Om du vill ha igen pengarna är det nog lättare att få igen dem om du säljer grejerna vid sidan av.. |
|
| Kolla den här sidan, bra priser Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.