|
|
|
|---|---|
|
Länk Besiktning 2009:124548 km. Eller så har man skrivit fel miltal i annonsen. | |
| Min gissning är att den inte gått endast 8000 mil | |
|
8000 mil på en importerad bil (535 såldes aldrig i Sverige) är riktigt lågt. Lågmilare brukar kosta lika mycket i tyskland som i Sverige så det är oftast inte dessa som importeras. Angående stolen så hade min 530i -02 med skinn inte ett märke i skinnet. I jämförelse såg den stolen ny ut. Men det kan ju ha varit en tjockis som haft bilen och slitit ut stolen. Men jag tror inte det... ------- //Lövet |
|
|
Som sagt.. ÖVER 12.000 mil besiktad o klar.. Länk SEC634 är regnummret //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Jag mailade en fråga.. Vem tror att jag får svar? //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Jag fick svar!!! MAIL: ----Ursprungligt meddelande---- Från: camme__@hotmail.com Datum: 25-02-2010 10:34 Till: <amullo@bredband.net> Ärende: RE: Ang. Bmw 535 hej jag ber om ursäkt och har ändrat på det, var inte säker men tack för bekräftelse. -------------------------------------------- MITT MAIL GENOM BLOCKET: > Subject: Ang. Bmw 535 > To: camme__@hotmail.com > Date: Thu, 25 Feb 2010 10:07:40 +0100 > > Hej.. Jag tittade lite på din bil och undrar hur det kommer sig att den > är senaste besiktad med över 12.000 mil på mätaren? > Länk > > Det ser man ju enkelt på transportstyrelsens hemsida.. > > Diskuteras ockkså på Svenska BMW klubbens hemsida. > Länk > > > //Anders > > Annonsen finns på Länk //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Fortfarande 8000 mil i annonsen. Men tiotusenkronorsfrågan är ju fortfarande: Vad står det i mätarhuset? ------- //Lövet |
|
| Nu är annonsen ändrad iaf. | |
| påkostad över 100k på 12k mil?? Dessutom bytt motor.... den bilen stinker ända till Haparanda om du frågar mig | |
|
Fick detta av henne imorse.. Verkar som att det varit ett ärligt misstag iallafall.. trevligt med follk som "erkänner" när de gjort fel och har de bästa avsikterna.. :) ------------------------------------ ----Ursprungligt meddelande---- Från: camme__@hotmail.com Datum: 25-02-2010 19:20 Till: <amullo@bredband.net> Ärende: RE: Ang. Bmw 535 Hej! Jag har läst ditt forum och det var inte alls meningen att lura folk eller någonting, Det var ett genuint misstag och som sagt så har jag ändrat på det! Bytet på motorn kostade 50 k och det finns kvitto på det, resten är diverse små saker men allt är dokumenterat så var snäll och inte skriva elaka saker :) ------------------------------------- Eller vad tycker ni? //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| Haha "var snäll och skriv inte elaka saker". Garanterat ett försök att lura dit någon att kolla på "lågmilaren" och sen spela dum när man frågar varför det står 12000 mil i kombit, om nu ens korrekt mätarställning visas. | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Om motorn är bytt från 3.5 till 4.4 behöver bilen "typas" om då? "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.