AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
45.928

Trim box 320d -06

Sida 5 av 5
3M
718
3MW
E36 Ti
Jag hade mer än gärna kommit till björkvik för att köra, jag har hela tiden sagt att det skulle vara kul att se hur olika trimföretag är IRL. Men tydligen så är känner sig vissa på forumet utamanad och ska "sätta mig på plats" för att jag ville köra med någon annan som trimmat sin bil :/ (men nästa gång det blir träff så hade det varit kul om man fick veta det i förtid så man hinner planera besöket)

Men men sorry för min del att det spårade ur men orkar inte med att folk ska sitta och kalla mig för snål bakom en dataskärm och nedvärdera att jag väljer att käka på donken.

Det där med donken var mest för att folk ska fatta att det inte var nån utmaning utan test mellan oss BMW ägare, samt lite fika är aldrig fel.

Jag har absolut inget imot vtech eller nån annan trimföretag. utan vill bara att när nån svarar på en tråd så ska man svara tydligt samt med mkt info om just varför man rekomenderar firman.

Jag har för egen del skapat en väldigt god relation med mitt trimföretag och är mer än nöjd. och i slut ändan så tror jag att de flesta trimföretag får ur mer eller mindre identiska siffror.

Säger det igen för min del så är jag ledsen att det spårade ur, det var inte min mening.
Härliga diskussioner det vart här.

åter till min fråga om "trim box"

Vad tror ni om den här?

Länk

Vad känner du själv när du läser "upp till 20% besparing". Det genomsyrar hela företaget. Blir inte mer seriöst av en skarvkontakt som ser ut att vara för inomhusbruk...
Doffe,
Det där är garanterat ett motstånd med kablage till, akta dig! Letar du efter det billigaste på marknaden kan du, förutom klen effektökning och ryckig gång, riskera felkoder och eventuellt motorskador.
Satsa på en programvara istället, det borde finnas att köpa i närheten av dig.

Flåklypa
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.