|
|
|
|---|---|
-:BeeMWe:- |
Någon som har erfarenhet av dem? Har några som hör till min 528a. Smidigt eftersom det garanterat inte finns en nyckel som passar. 10 liter bensin på 4 mil... |
|
Låsen sunkar igen fort. Hylsa är mycket bättre var det beskedet jag fick av min ÅF... |
|
|
Håller med Asken om att låsen sunkar ihop. Jag hade ett helvete med dem sist! Ett PSCHHHHH med låssprayen någon gång då och då är att rekommendera. /Klaus. |
|
|
Samma här, även om täcklocket sitter på blir det problem. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Jag kan bara säga att de är helt värdelösa! Vid ett tillfälle så hade jag fått smuts i ett lås så att det inte gick att öppna. Jag tog då en polygrip och vickade loss låset. Det gick faktiskt fortare än att ta bort låset med nyckeln! Mvh, Steaman |
|
| Alla hjullås är mer eller mindre dåliga på att motstå stöld. De viktigaste kriterierna är dock att hylsan har invändig splines eller fräst mönster på skalen. Vidare bör skruvskallen vara av sådan storlek att de omöjliggör montering av hylsa. | |
|
Ja, hylsorna suger, tappade bort min nyckel så jag tog en 10mm borr och borrade ur den, tog 5sek, lätt att borra i aluminium! -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.