|
|
|
|---|---|
|
Planerar att beställa nya större paddlar i borstad alu. till min M3 E46 SMG. E-bay är det som gäller om jag förstått det hela rätt men har sett att det finns en del olika varianter. Speciellt kan man se skillnadnaderna på utfräsningen av + och - .Skiljer oxå något i pris men det kan kvitta så länge det är bra kvalité. Finns det någon här som har någon erfarenhet om någon av varianterna? Är det helt enkelt som det brukar vara att man får vad man betalar för? Här är några olika annonser... Länk Länk Länk Mvh Jimmy | |
|
Bump... |
|
|
Uppdaterar min egna tråd nu när de nya större paddlarna i alu. är på plats. Tycker att det blev riktigt bra, döm själva, så här blev resultatet... Länk Har ännu inte hunnit testa dem i "skarpt läge" eftersom bilen står avställd än men i nästa vecka blir det premiärtur :). Inhandlade dem på E-bay och kan varmt rekommendera denna säljaren i fall någon mer är intresserad... Länk Bra kontakt och snabbleverans, dock så hade den högra paddeln ett litet märke i porerna i aluminiumen som jag är säker på att jag hade stört mig på. Säljaren skicka direkt en ny paddel. Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.