|
|
|
|---|---|
|
Hej panelen. Jag har en 330 touring, 01:a. I princip "fullutrustad", ACC, TV/Navi mm... 15100 mil, svensksåld, få ägare, nybesiktigad och skattad, nästan nya däck samt i väldigt bra skick. Ett ställe finns en rostfläck, stor som en liten 50-öring, annars rostfri. (rosten sitter under bakre emblemet) Bilen är mörkgrön med beige skinninredning, sportstolar såklart :) Vad tror ni man kan få för en sån i dag? Hade tänkt att sälja den de närmsta veckorna beroende på vädret men tycker det är skoj att höra vad ni tror....Lovar att inte tracka nån vare sig de säger "för högt eller för lågt pris"...:) men intressant att se vem som kommer närmast..hehe. Så har ni lust att skriva vad ni tror slutpriset blir så...come on Frasse | |
|
Gissar 85-90 tusen i slut pris |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
jag har kikat mycket på 330 touring på senaste. är ute efter en sådan som du har, bara det att jag vill ha m-tech 2 paketet och helst en facelift. en facelift med dom milen och utrustning som du har ligger ofta kring 120 tusen ungefär. men eftersom det är en 01a och inget m-sport paket, vad jag förstår. så tror jag att Beckis har ganska rätt. det som är stort plus dock är att den är svensksåld med den utrustningen. väldigt ovanligt. lägg ut den för ca 95 tycker jag låter vettigt. |
|
...tilläggas bör kanske att den har sportchassit och är sänkt en smula, original alltså..men tyvärr som sagt inget M-paket...däremot Harman-Kardon med cd-växlare... Frasse |
|
| 73' | |
|
ok..så hittills är det mellan 73 och 90...intressant faktiskt. Frasse |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
visst nog kan man ta 73, men då vill man ju verkligen bli av med den bara. jag la ut min golf r32 för 127tusen. det tog en månad, men jag fick 127tusen för den också. är du inte desperat för pengar, lägg ut den för en vettig summa. Inget överpris, men inte heller ett pris som skriker att du bara måste bli av med den. om du lägger ut den för ca 90+ så får du säkert mellan 85-90 för den. under 80 ska du då aldrig behöva gå med tanke på att den är svensksåld. |
|
Kan väl säga såhär....får jag 90+ så blir jag jätteglad och får jag bara 73 så är det faktiskt helt ok det med....med tanke på vad jag gav för den förra året alltså....vi får se. Roligt med synpunkter...tack Frasse |
|
|
Gissningsvis mellan 80-85 skulle jag tro. Mvh Henrik |
|
|
Vad värderar ni denna bil till i så fall? Länk Jämfört med denna borde Frasses vara värd 150.000 ;-) ------- //Lövet |
|
|
Hehe....max 45´ |
|
|
Kan meddela att jag blivit lovad cirka 65-70 000 av bilhandlare om jag vill sälja den till dom...inte så tokigt egentligen. Kan dom betala så mycket så kanske jag kan få lite till privat...vi får se Frasse |
|
|
75.000 kr vid privatköp! BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.