|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jo jag skrev angiven förbrukning. Å andra sidan har nog SAAB V6an ett smalare effektband då den samtidigt når hög effektivitet. SAABmotorn (grunden från GM, Opel) går inte lika fint som BMWs maskin men det är förstås utanför denna diskussion. mvh/ Anders |
|
|
Brunofarare: jag reagerade bara på ditt inlägg "genom att titta på bilderna men jag tycker ändå att det luktar mätarfusk lång väg..." Ett sådant uttalande kan tyvärr ge dålig publicitet för ett kämpande företag. Finns en uppsjö utav oseriösa handlare, men det finns minst lika mycket seriösa. Idén är att tjäna pengar på bilarna. En del (som vi) köper från aukt. ÅF, leasingbolag mm. Bilarna köps testade och kontrollerade och oftast med 1 brukare. Det tragiska är när handlare manipulerar mätare, historik och skick och helt medvetet blåser sina kunder. Forum som autopower är kanon där man kan hänga ut oseriösa firmor och förhoppningsvis förhindra folk att köpa bil där. DOCK bör man göra det när man har belägg, klara belägg. Hur som helst, ingen skada skedd...vi får helt enkelt fota bilarna efter rekonditioneringen nästa gång :) Må bäst folk! |
|
|
Ok, håller med om att "genom att titta på bilderna men jag tycker ändå att det luktar mätarfusk lång väg..." var att ta i, var på dåligt humör över en annan sak (inte någon ursäkt i sig). Skall också klargöra att de personer jag refererade till angående mätarfiffel gör det i privat regi. Det var således inget gentemot er. mvh Kalle |
|
|
Tycker DeLuxe Bil:s företrädare verkar ha en seriös och trevlig attityd! Och att 9-3:orna man har utan tvekan vore riktigt roliga vagnar i vinterföret.. |
|
|
Riktigt bra att kunna föra en saklig och givande dialog. Heder åt inblandade parter:-) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Vi kan ju jämföra hur den här handlaren skriver jämfört med fuskhandlaren i Huddinge. Där skapas det fuskanvändare i parti och minut, slängs ur massa struntprat, rena lögner från handlaren och förolämpningar. Viss skillnad. ------- //Lövet |
|
|
Kan bara hålla med om att Deluxe bil svarar på ett seriöst sätt som inte är fallet i en del andra trådar Bara att lycka till för dem och att vi andra tänker oss för innan vi skriver in och hänger ut företag eller privat personer Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.