|
|
|
|---|---|
|
Ungerska polisen verkar lida av fade-problem med bromsarna :) Trodde polisen utrustade sina bilar med lite häftigare bromsar. Länk | |
|
Jag skulle tro det är original skit skodabromsar! Hi Hi, man blir ju nervös, tur ingen stod ivägen! |
|
|
Biltemas brombelägg är minst lika vassa! Satte på det på min stackars 540 och var ute och körde lite mot en alfa i höstas. Först körde vi lungt, men när vi kom ut på öppnare, tommare och kurvigare vägar gasade vi lite. Första bromsningen gick bra, men sen var de helt kokta. Defenitivt farliga :) |
|
|
Äh, alla standard belägg är lika värmekänsliga. Och med en 540 på 1800kg spelar det nästan ingen roll.. du kommer bränna upp det mesta om du kör hårt. Race belägg ska det vara =) Men då måste man bromsa upp lite värme i dom när man kör iväg. Annars händer inte mycket.. |
|
| falsterbo, svaret på din fråga är att: snålheten bedrar visheten. | |
|
Chris, Det är delvis sant. Samtidigt är inte alla saker från BT värdelösa. Dock så är belägg en av de saker som tydligt är det. En annan dag körde jag bakom en Alfa 155:a som gasade lite, när han sedan bromsade infann sig den härliga lukten av metallslöjd och det flög gnistor från skivorna. BT belägg var min direkta tanke :) har exakt samma symptom på bimmern |
|
| Det jag handlar på Biltema är verktyg och spolarvätska. | |
| Biltema grejor klingar inte bra i mina öron heller,särskilt inte på en BMW. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.