|
Sida 8 av 8
|
|
|---|---|
| Hej på er får tacka för en trevlig tur ,borta bra men hemma bäst. ,v12 brummm Asken. släcker törsten nu med en Gross handlar grogg. | |
| Såg att det var flera med kamror på Hassos bilder. Så ser fram imot flera bilder från dagen. | |
|
Vilket arrangemang, vilket dag och vilken förmån att få träffa Er alla, ingen nämnd och ingen glömd! Jag bugar mig för allas närvaro och med förhoppning att nästa års arrangemang kan bli det 2dagarseventet med övernattning och gemensam middag som nämndes. Utan det flinka gänget i Jönköping bestående av AMET, ESS4 Maria, Otto och Marcus så hade den lilla glada troppen ifrån CS Stockholm inte haft något i trakterna att göra och nu så blev det ännu bättre än förra året och förra året var bra! Jag vann visst frågetävlingen, ingen var mer förvånad än jag. Vinsten bestod av BMW Original ölöppnare som passande nog krockade med en kall flaska becks när man anlände hemma. Sen delade jag visst ut något pris också och jag lär få gnugga på hårt själv om jag inte ska vinna samma pris nästa år:) Snart lider säsongen emot sitt slut och givetvis är denna träff ett minne man komemr leva på under "snö"säsongen. Mvh Asken BMW. Från de bästa, till de bästa! |
|
|
För att göra Er alla medvetna om förträffligheten i det WAN nämner i sin postning, kolla på det på en sökmotor, det är en riktig klassiker som matchar en V12a:O) Mvh Asken BMW. Från de bästa, till de bästa! |
|
|
Jag och brorsan vill tacka er alla för en himla trevlig dag och ser redan fram emot nästa års evenemang. Ett extra stort TACK till organisatörerna! /Jonas & Sebbe |
|
|
Stort tack till alla störtsköna bmw entusiaster som kom på träffen. Det är ni deltagare som gör att träffarna blir så bra och trevliga. Som Asken nämner, så ska vi försöka ordna till en tvådagars event med övernattning till nästa års arrangemang. Tack igen alla vänner, för denna oförglömliga dag! Mvh Maria |
|
|
Här är några av mina bilder. Länk Dessvärre var jag inte på bra foto-humör... BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Kul med lite bilder från rundan fast det inte va riktigt fotoväder. | |
|
Tack för ettr kanontrevligt arrangemang, trots att vädergudarna inte var med riktigt över hela turen. Väldigt kul med alla glada entusiaster. Ser verkligen fram mot nästa års arrangemang. Återigen ett STORT tack till alla ni som ordnade denna trevliga sammankomst. Hade en 35-mils resa till norra Bohuslän efter polkagrisstoppet , det gick bra och 535:an fick sträcka ut ordetligt på E6:an.........:-) Lägger ut mina bilder när jag kommer hem till Solna i veckan. Återigen tack för en mycket trevlig träff. Janne och Ann |
|
|
Nu finns även Z4 Marias bilder här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Vilken underbar träff! Hoppas verkligen att det blir av nästa år också. Tack Maria, Stefan, Amet och Markus! Charlotte o Wolfgang |
|
|
Såg faktiskt nu att vi från Karlskrona har en bit längre än dom från Helsingborg :). Vi körde 25,1 mil som tar 3 tim 20min. Dom körde 22mil som tar 2 tim 5min. Där ser man :). Men vi bjuder på det priset till Skåne :). //Johan |
|
|
Hej Lite sent men vi vill också tacka för trevligt träff , blev lite seg efter 71.5 mil när vi kom hem till Stora Höga . Monica o Reinhard Ps. Skall till Trollhättan o äta räkmaka vid slussen nu. Ds |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.