|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
|
Hej på er. Det verkar som det blivit något fel på det beställda vädret så man levererar med några regnskurar för att kompensera oss.... Men norra halvan av Vättern verkar få det torrare, så vi får väl bättra på solbrännan vid lunchstoppet. Vill även passa på att nämna vår andra sponsor, som är BMW CS Stockholms sektionen, som ställer upp med fikat i Vadstena. Ser verkligen fram mot detta och hoppas vi får en kul & givande dag tillsammans. /Stefan |
|
|
Nu håller vi tummarna för att vi får lite flyt med vädret. Kollar man på klart.se så startar morgonen med mulet väder & lite regn men sen ser det ut att hyffsa till sig runt lunch. Jag åker från GBG på lördag morgon & om nån vill åka "karavan" till Jönköping så vore det kul. Är på plats vid Statoil, Gårda ( vid Ullevi ) från kl 6:50 ( där försvann den sovmorgonen ) & åker mot JKPG kl 7:00. "Less brakes, more accelerator." |
|
|
Tvärr kan jag inte komma.. RsZ3Blå BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Otto Sleeperix Helirupert 1up Asken mr_pianoman atmos Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Kamberg Ländström hasso bmwforlife MPower4life |
|
|
RsZ3Blå BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Otto Sleeperix Helirupert 1up Asken mr_pianoman atmos Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Kamberg Ländström hasso bmwforlife MPower4life Okvin |
|
| är det någon somåker förbi falköping (mölsjö) i morgon? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Kungakortegen till Stjernsund vid 11.30 för lunch och avgår mot Örebro 13.30 enligt lokalblaskan, helt OK Kungen är ju hedersmedlem i BMW CS så han får väl vara där osså. En del folk lär det bli runt evenemanget och förmodligen trångt på vägen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hoppas ni får en trevlig dag! Om någon fotograferar under dagen kan jag lägga upp bilderna som ett reportage här på AutoPower, skicka PopwerPost till mig i så fall. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Då var kaffet färdigt, ska hämta bullarna snart. Hoppas vädrets makter hjälper oss denna dag. Välmött. |
|
|
Ser ut att kunna bli trevligt det här. Snart kör vi:) Ses /Marcus |
|
| Det var hur trevligt som helst trots vädret, ett jättebra arrangemang med Stefans kluriga frågor som pricken över i. Att ingen fick alla rätt har tydligen aldrig heller inträffat när Stefan har fått göra frågorna, så med 5 rätt och en andra plats känner jag mig rätt nöjd endast slagen av våran egen Asken med 7 rätt. Så ett stort tack till Maria, Stefan, Amet och Marcus ser redan fram emot nästa år :) | |
|
Ett stort TACK till er alla trevliga deltagare som gjorde träffen så lyckad. Det var verkligen kul att träffa både gamla och nya entusiaster, alla med humöret på topp, trots ett "variationsrikt" väder. Frågorna ja; hade jag fått dessa hade Jag fått 2 rätt, kanske 3, så 7 rätt är extremt bra! Ser också fram mot nästa års upplaga av rundan. /Stefan |
|
|
Har haft en riktigt trevlig dag. Tack till alla, alltid roligt att träffa trevligt Bmw-folk med fina bilar:) Asken: Stort tack för provkörningen av "Helrätt"...namnet känns så rätt på något vis! Tack. Hoppas att vi ses framöver //Marcus |
|
|
Jag får oxå tacka alla för idag! Riktigt trevligt o kan inte vänta till nästa år! Organisatörer: vi får undersöka vägar på väst sida av Vättern! Har för mig att det går en fin väg genom Tivedens nationalpark. 49:an är rätt sliten nu... BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Tackar för en kanondag och även för ett snyggt jobb av "crew" som organiserat det hela så fint! =) |
|
| Trevlig tur o extra tack till arrangörer o spons, Ser fram emot nästa år igen :) | |
|
Tack för ett jättetrevligt evenemang med en hel hög sköna entusiaster ! Hoppas att detta är ett återkommande evenemang under många år framöver. "Less brakes, more accelerator." |
|
|
Oj vilken lyckad dag, förutom vädret på förmiddagen. Får tacka alla som kom,utan er hade det aldrig blivit så lyckat. Grattis till er alla som vann priser. Ser fram emot nästa års Vätterrunda, som kommer o bli ännu bättre... |
|
BMW 528 |
Ja då var man hemkommen till Glanshammar 21:20 efter totalt 70,6 mil resa. Färden från Franssons polkagrisbutik i Gränna på turistvägen upp mot Ödeshög och vidare hem gick hur fint som helst och var njutningsfullt med solen nedåtgående. Trevligt att se ansikten på er alla som deltog inklusive arrangörerna som ordnade till en finfin Vättern runt träff. Tackar för kaffet och tefatsbullarna och trevliga pratstunder med BMW frälsta. Mvh /// Leif & Berit |
|
Tack Stefan med co för en otroligt trevlig dag! Roligt att träffa alla er andra också. Sofie och jag ser fram emot nästa år! //Johan, alias "Jim" |
|
|
Nu finns Hassos bilder här: Länk Om någon annan har bilder som de vill dela med sig av är det bara att kontakta mig. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.