|
Sida 6 av 8
|
|
|---|---|
|
Då var kanelbullarna beställda, ni som var med förra året kommer ihåg hur stora Kanelbullarna var. De var lika stora som ett tefat ;-)))) Ska bli intressant o se hur stora de är i år. |
|
|
För er som behöver bo på Vandrarhem så fanns det rum ledigt i Norrahammar. Tel nr: 036-610 78. Där har vi bokat in oss. Trevligt om vi blir fler. Det i Jönköping var helt fullbokat. Vi litar på att vädret ska bli bra nu :) //Johan |
|
|
Hänger på ! Ansluter i Jönköping. "Less brakes, more accelerator." |
|
|
RsZ3Blå BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Otto Sleeperix Helirupert 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Kamberg Ländström hasso bmwforlife MPower4life |
|
|
Nån som kommer norr ifrån? Åker från Linköping. sammåka? |
|
|
Ska man vara miljövänlig och åka biogasbmw eller ska man skita i att sno drivmedlet ifrån Jönköpings bussar och klimatkompensera med att åka rejäl V12?:) Ev kommer en V12 bekant men det vet jag inte än:) Ser fram emot detta evenemang! Mvh Asken BMW. Från de bästa, till de bästa! |
|
|
Asken, Miljö vad är det? Kör V12 för bövulen! mvh/ Anders |
|
| Asken, gasbilen kan du använda i stan på landet åker du V12 med det underbara ljudet :) | |
| hoppas nu vädret hänger med. ska bli roligt att komma ut en sväng runt den där pörlen vätten ;) | |
|
Asken Frågan är inte om du ska köra gas eller bensin,frågan är: ska jag åka V12 från -91 eller ska jag åka V12 från -95.......hmmmmmm Blir ju en V12 iaf. Tänk,du behöver aldrig ha stereo/radio på.Sången finns där i bästa salongen. Mvh Jonas B. |
|
| Jag hänger också på från Jönköping brummmmm V12 | |
| V12 Asken jag har ensamrätt på compacten. | |
|
AMET: Kanellbullar för semianorektiker, sånt passar oss:) Bullar upp annat t fre kväll. Jag får väl gå gatlopp om jag inte åker V12 så demokratin i tråden får vara avgörande:) Mvh Asken BMW. Från de bästa, till de bästa! |
|
|
Åk V12 nu Peter och visa miljömupparna vart skåpet ska stå! 500g CO2/km is the shit ;-) Mvh Philip |
|
|
Asken: jag kan göra dig sällskap i miljö kompensation men min 518i! Inget kat på denna! O ingen hund heller :) BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Måste tyvärr lämna återbud../h | |
|
Hmm.... Kabelpiskan till 635:an brann upp för några timmar sen. Får se om jag kommer med E39:an. Mvh Kamberg |
|
| Sorgligt men sant: jag får lämna återbud. Hoppas att det här blir tradition så att jag får en ny chansen att uppleva det här tillsammans med er nästa år istället! | |
BMW 528 |
På denna vädersajt www.yr.no som ska visst vara den mest säkra så kan man gå in med olika svenska orter och kolla väderläget. Det ser inte bra ut i nuläget. |
|
Ursäkta för den sena anmälan men jag har varit helt inställd på att det var nästa helg som jag ev skulle jobbat... Så det blir en 12:a med två pågar från Skåne så att Asken inte känner sig ensam... RsZ3Blå BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Otto Sleeperix Helirupert 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Kamberg Ländström hasso bmwforlife MPower4life Okvin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.