|
Sida 5 av 8
|
|
|---|---|
|
Ne Norrköping va de ju ;) hehe... Ne, ska svarva om mina bromsskivor innan dess, bilen skakar ju fan mer än när dem bombade Nürnberg under WW 2.. Blir jävligt nice hoppas på bra väder bara! |
|
|
Anderz3 kommer inte. /Anderz3 Länk |
|
|
Ett försök att lägga oss till listan , har ej sett någon färdbeskrivning RsZ3Blå BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Cab-Ingemar Otto Sleeperix Helirupert Anderz3 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Kamberg |
|
|
RsZ3Blå: på denna länken Länk hittar du Roadbooken. /Janne |
|
|
Hej Vi dyker också upp. Elisabeth och Tomas. |
|
|
RsZ3Blå BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Otto Sleeperix Helirupert 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Kamberg Ländström |
|
|
Jag är lite osäker om jag kan vara framme till 09:00, kanske kan ansluta mig i Habo eller nåt. Jag få se men jag håller kontakten med Maria! Nån som eventuellt ska åka från väst om Jkpg? BMW - Beroende Med Wilja |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Jag ska försöka infinna mig till Lunchstoppet i Askersund. Notera detta att kungafamiljen äter lunch på Sjernsund slott straxt söder om Askersund, så det ev dra lite mera folk än vanligt i området samt att det ska köras kungakortege vidare mot Örebro för att fria Bernadotte dagen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hej, Jag kan tyvärr inte hänga på. Hoppas ni får en härlig dag! /R |
|
| Ansluter gärna i Hjo om jag inte kommer iväg tidigare på morgonen :) | |
|
Gör ett nytt försök i år! :) |
|
| Det här kan bli hur roligt som helst, det blir o beställa måååånga bullar | |
|
Grabber : vi kommer också väster i från ,Stora Höga janne : din länk till "Roadbok" är tom !? hälsningar Rs Z3 Blå |
|
BMW 528 |
Jag får upp Roadboken att läsa ! |
|
RsZ3Blå BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Otto Sleeperix Helirupert 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Kamberg Ländström bmwforlife RsZ3Blå BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Otto Sleeperix Helirupert 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Kamberg Ländström bmwforlife RsZ3Blå BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Otto Sleeperix Helirupert 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Kamberg Ländström bmwforlife RsZ3Blå BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Otto Sleeperix Helirupert 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Kamberg Ländström bmwforlife Kul att det kommer så många bimmers, det kommer att bli kanontrevligt. Nu ska jag nog lägga mig och försöka sova några timmar så jag kommer upp i tid i morgon bitti .. så nu säger god natt från Halden i Norge. Amet, du måste nog ta och beställa ett helt lager med bullar verkar det som:) |
|
| Oj, det blev fel där, det märks att jag är trött:( | |
|
RsZ3Blå BMW66 kulting freddeponken Grabber Brynet Amet mv70 BMW 528 Z4 Maria johan85andersson Tompa_master Otto Sleeperix Helirupert 1up Asken mr_pianoman atmos Birgeer Woffe qdtjant bag Z4-pirayaN cvitan Kamberg Ländström hasso bmwforlife |
|
|
inga problem o beställa bullar Maria. Lycka till idag Maria..... |
|
|
RsZ3Blå: Om du kör i s.k. laglit så kan jag gärna ansluta mig i Borås. Vilken tid tror du är där? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
När Jag nu kollar prognosen för vädret på Lördag, verkar det som "vädergudarna" kommer att leverera det väder Jag beställde redan i Februari, dvs. sol & +20° ( om de nu inte får för sig att i sista stund byta ut det mot något annat).... Ni som vill ha "roadbooken" till hands, glöm inte att ta med den till träffen, den kan laddas ner här: Länk Priserna till vår "tipsrunda" är även detta år skänkta av Jacobssons Bil AB i Jönköping. Även om några tyvärr fått förhinder, ser vi ut att bli en imponerande samling entusiaster som ger oss ikast med denna klassiska "söndagsutflykt", väl mött på Lördag ! /Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.